Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tilbud på 2xWebshop søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner

På vejne af et par bekendte søger  jeg et tilbud på 2 webshops.

Den ene butik har idag en webshop http://www.stauderogkrukker.dk/ og den anden er salg af bagdøren uden web-delen http://www.123hjemmeside.dk/bakken902/17281545

Begge har de en smule omsætning, men ingen af dem leder efter en stor forkromet web-shop med guld og platingfælge.

stauderogkrukker.dk har forsøgt sig med en gør-det-selv programmør. Men denne person tager ej længere telefonen og yder ingen support. stauderogkrukker.dk leder derfor efter en lidt mere "sikker" løsning, men stadig uden guld og platin.

- Side krav

Shop med en lille tekst, billeder og priser

Nyhedsbrev

brug af betalingskort v. checkout

hosting

support - dvs. dig som laver siden yder support efter at siderne er oppe at stå. Vær venlig at beskriv hvor sikkert det er, at du/i kan yde support i de kommende år.

Optional: Genbrug, Det kunne være rart for stauderogkrukker.dk om databasen kan genbruges, men det er ikke et krav

Forslag:

Open-source løsninger sat op og hostet er alle tiders. Gerne med et admin login, så artikler løbende kan opdateres, tilføjes og slettes af side ejerene.

Dennis Jensen

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 17:46

Jeg vil da gerne aftale en god pris med dig :)

Du kan se 2 forskellige webshops jeg har lavet her:

www.japanhusetswebshop.dk

www.tattoogear.dk

Med venlig hilsen

Jasko

www.onedrop.dk

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 18:23

Jacob dit arbejde ser godt ud. Jeg kan se en pris på 4999 på din hjemmeside er det din gode pris eller er du til at handle med?

Dennis

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 18:31

Hej Dennis,

Cetadesign vil også meget gerne være behjælpelig med denne opgave. Du er meget velkommen til at kigge forbi www.cetadesign.dk - som reference kan jeg nævne min egen webshop www.tk-datateam.dk.

Vi kan tilbyde begge webshops til en fornuftig pris, og med hurtig levering. Du er velkommen til at kontakte mig på admin@cetadesign.com.

Fortsat god aften.

Med venlig hilsen

Morten Dal

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 18:36

Er I ikke flinke og smide et bud på hvad det vil koste? - Jeg ved godt spørgsmålet er umuligt, men jeg vil gerne have en ca. pris at gå videre med. - pm beskeder med priser hvis ikke I ønsker at det skal stå her i tråden.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:44

9.995,- per shop.

Dette er inkl. hosting og betalingsgateway hele første år. Læs mere her: http://getashop.dk/

Bemærk at det er en shop der bliver bygget på det super fede system Magento.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)