Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig lige grovfilen.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Tak for nogle realle råd om forbedring af loadingtiden. Jeg har experimenteret med JCH optimize, men som du selv nævner har den det med at slagte noget andet på siden til fordel loading hastigheden. De andre eksempler vil jeg kigge nærmere på for optimeret siden.

Lækkert med noget konkret. tak for det.

Mht. til designet er vi løbet tør for inspiration.

Mikkel Dusi gav mig lige lige inspiration men jeg kunne godt bruge mere.

Det er som om alle de hotelsider jeg ser er så standardiserede at man på ingen måde kan huske den ene fra den anden. Det hele ender med en flot palme+sol og så er man kørende... Skulle der være nogle der ligger med eksempler eller har kreative evner nok til at bryde denne tendens må de endelig side til.

På forhånd tak for gode input.

Mvh MIkkel

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, du kan prøve at få inspiration herfra

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Birkerød
Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel

Først og fremmest tillykke med jeres eventyr!

I forhold til din efterspørgsel synes jeg det kunne være interessant at høre noget om jeres vision for stedet.

Der er stor forskel på at have 200 værelser og 12 når man markedsføre sig, og I jeres tilfælde ville jeg nok slå på det personlige og fortælle historien om hvorfor dette er jeres drøm.  Det skal ikke forveksles med at det ikke skal være professionelt, men det kan give jeres hotel sin egen dna (personlighed/kultur osv.) og historier sælger!

Jeg er enig med de andre i at I har for meget tekst og for få lækre billeder - men i bund og grund synes jeg man kan dreje det visuelle og tekstuelle uttryk i mange retninger alt efter hvad jeres vision er for hotellet.

Hvis du nu går ud af døren, tager et par billeder der viser noget stemning, og sender dem til mig sammen med et par ord om jeres visioner, så vil jeg godt bruge et par timer på at lave nogle visuals der forhåbentligt kan hjælpe jer videre. Så kan du måske give en øl hvis vi engang ses i Thailand :-)

Hilsen Camilla

 

Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Som andre har nævnt, så er der alt for megen tekst på forsiden!

Umiddelbart ville jeg desuden ændre følgende :

Priserne på værelserne i forskellige valuta. Man kan selvfølgelig finde en "omregner" hvis man ikke lige kan kursen på Bath, men for nemhedens skyld, så smid f.eks. euro, dollars på siden. Det er en detalje, men jeg personligt mister interessen, når jeg ikke får serveret tingene fra starten :-)

Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvem jeres målgruppe er, men tror at en oversættelse til f.eks. dansk og tysk, ville være et hit for brugerne. Mange danskere rejser til Thailand og rigtig mange lejer privat igennem f.eks. hoteller, lejligheder m.m.

Et link til en søgemaksine for flybilletter - igen kunden sidder og kigger på din side - beslutter sig for, at ville bestille et værelse, men skal så ud på f.eks. google for at finde en flybillet..... Du risikere at miste kunden allerede her

Med venlig hilsen

Kim

www.firmafordele.dk personalegoder - personale arrangementer

Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

@Kim

 

Jeg tror du har fat i noget ang. oversættelsen og dette skulle til svensk da omkring 40% at vores kunder er svenske.

Jeg vil se nærmere på den mulighed. J

 

@Camilla

 

Tak for et godt tilbud og jo det har været et eventyr indtil jeg skulle stable en hjemmeside på benene.

Hvis jeg går ud af døren og tager nogle billeder ville det bedste jeg kunne præsterer være Amager Strandpark, da jeg er i KBH indtil Oktober J  

 

Der kan dog ses flere billeder fra øen på http://www.kohlipethailand.com/ hvor vi ligger under ”Recommended resorts” til højre

 

Men lidt info om stedet kan jeg da ryste op med.

 

KOH LIPE

 

Koh Lipe er en lille ø næsten nede ved den malaysiske grænse. Kun 1 km x 1,5 km stor.

Vi ligger på en lille bakke 200 meter fra stranden og 150 meter fra ”gågaden”

 

THE REEF

 

Det er 100% det personlige/hyggen vi skal slå på eftersom vi er et lille sted, med mange tilbagevendende gæster

12 værelser/ Aircondition og varmt vand (et af de få steder med varmt vand på øen).

Udover de 12 værelser er steder udstyret med en Bar/Lounge + tagterrasse.

Vi serverer mere end 40 forskellige cocktails i baren.

 

Målgruppe

 

Svenskere i i alderen 20-35 år, samt turister fra Malaysia i alle aldersgrupper

 

Kilder til inspiration rent visuelt/stil:

 

http://www.danieljepsen.dk/

 

http://onlinefactory.dk/

 

http://gratiskondom.dk/

 

http://www.serendipityresort-kohlipe.com/

 

Pointen er at vi forsøger ikke konkurrerer med de store ressorts i at have den flotteste pool (vi har ingen) eller mest stilrene hjemmeside, men at der er tale om et personligt/hyggeligt sted med en humoristisk og afslappet tilgang til gæsterne.

 

Vi giver glædelige mere end en øl hvis den kan knækkes J

Fra Birkerød
Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen
Jeg leger lidt med de du har sendt/linket til og sender ide/oplæg til dig engang i løbet af weekenden (har lige et par deadlines ) så kan I jo se om det er noget I kan bruge :-)

Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i fyldt kalenderen ud i jule perioden ? Vi rejser altid ud og holder jul i udlandet og jeg er blevet noget interesseret i at holde ferie hos Jer :-)

Med venlig hilsen

Kim

www.firmafordele.dk personalegoder - personale arrangementer

Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

@Camilla

Tusinde tak for det det vil jeg se frem til :)

@Kim

Griner :) Den så jeg ikke komme... Vi har 2 værelser tilbage over julen pt. og du skal være hjertelig velkommen. Lad mig høre hvad du skal bruge så vil jeg gøre mit bedste :)

Mvh Mikkel

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Venligst

René Buch

Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

Tak for inspiration og du har ret... Jeg syntes Gjerrild Kor er skruet rigtig godt sammen. Hurtig loadende, hyggelig og simpel. Det kunne nemt være noget i den retning.

Mvh MIkkel

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)