Hej alle Jeg vil gerne høre Jeres vurdering af min nye side. Kom med ris og ros. |
Super flot design :)
Jeg syntes siden er god, men kig lidt på dit SEO
Hej alle Jeg vil gerne høre Jeres vurdering af min nye side. Kom med ris og ros. |
Micki
www.ritterdesign.dk - Speciale i Joomla CMS system - www.hurlumleg.dk -Legetøj & trælegetøj
Det er første gang at jeg har tænkt.. wow.. Nice og clean design - altså i en vurdering! Kanont! Jeg har intet negativt at sige! Den er let og simpel at finde rundt i. Det tager ikke mange sekunder at finde ud af det man skal - det kan ikke gøres bedre! Professionelt ser det ud.
|
Hejsa ... Med UserReport.com kan du spørge dine besøgende, hvad de synes. Det er gratis og nemt at sætte op. Du kan også bruge det på dine kunders hjemmesider - som en ekstra service til dem. |
Hej
Det er da en fin og enkel side, men der er en lille fejl i første afsnit: Vi er stolte af, at (vi) nu kan præsentere denne hjemmeside mvh Caroline |
Konsonans - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk
Meget lange url ikke særligt bruger venligt
http://www.ritterdesign.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=8&Itemid=9&lang=da Hvorfor ikke bruge ritterdesign.dk/Referencer som underside url langt mere brugervenligt ? Hvorfor er bunden så lang at den og fylder det meste af en skærm når man sider ved en større skærm ? |
Hey Syntes dit site er udemærket. stilrent design og godt med noget bruger feedback, og refferencer kommer der vel stakkevis af i fremtiden. En ting som jeg ærger mig over, er at du designer hjemmesider, og så fremstiller du et meget monoton farvevalg. Men det er jo bare min personlige holdning. Lidt mere farvespil er mit bud. MEN, for alt i verden ikke ændre i designet bare for at få flere farver ind. for det kan hurtigt komme til at se for kluntet ud. men et forsøg værd hvis du spørger mig. mvh mikkel edit: kom til at se en ting. du har en ramme om dit content, og din footer. Den strækker sig dog ikke omkring din header. Det er måske en detalje som ser lidt dumt ud, men ikke noget man lægger mærke til umiddbart :P |
Simpelt og stilrent design. |
Ja det skal jeg. Har brugt Joomla til at lave sitet i, samt den anden www.hobby4u.dk - Men jeg syntes ikke rigtig jeg har fundet noget godt endnu.
Har du nogle gode råd ellers? |
Micki
www.ritterdesign.dk - Speciale i Joomla CMS system - www.hurlumleg.dk -Legetøj & trælegetøj
Tak for de fine ord. Syntes også selv, at jeg har ramt den ret godt. Stille og rolig, ikke noget vildt der kan forvirre en. |
Micki