Har du nogen erfaring med export salg og i en kombination af salg og markeds føring på både koncept og salg til private fra shop.
Vi har haft lidt daarlige erfaringer med forhandlere og vil derfor gerne en anden vej, ud fra din profil vurderer jeg at det maaske er det mangler i vores organisation.
Vi er to ejere idag og ser mere paa en person som paa sigt har potentiale til en direktør post og ejer.
For god ordens skyld er jeg ikke paa amino hver dag saa der kan gaa et par dage før jeg kommer tilbage, hvis du svare.
1 indlæg på Amino? Lugter lidt af en idéløs person, som leder efter en med idé, som han kan hustle
Øhh nå!! Jeg vil da straks indrømme at jeg er lidt i samme båd som "nye græsgange", er her da for at lære af jer som har noget visdom jeg kan gøre brug af for at komme i gang med mine idéer og tanker. Støder jeg i den forbindelse på noget jeg kan bruge i mine egne planer, ja så "napper" jeg dem da.
Er dette tyveri eller at hustle?, ja så skal jeg da ikke gøre mig skyldig og vil skam straks forlade Amino igen og søge information andetsteds.
Jeg er virkelig ked af at jeg først har set din besked nu. Jeg er også lidt i tvivl om du henvender dig til mig da jeg ikke helt kan gennemskue strukturen her i dette forum. Men jeg synes at det lyder spændende at I har et produkt og er meget interesseret i at høre mere. Du er velkommen til at kontakte mig på 26132513 eller på gorm@eichenberger.dk
Det virker som om mange er bange for at dele deres viden, uden at de selv tjerne en skilling. Og forståligt nok, hvis man ikke er kloger, har selv været der, og der skete ikke noget med mine mange gode ideer. Så jo har en del ideer, nogle bedere end andre, ca 70% færdige udtænkt, og mangler altid en patner, da jeg selv mangler færdiger til at gøre det helt færdigt.
Jeg er typen som er en god igangsætter men en dårlig afslutter.
Ikke nogen gennemtænkt ide, men har lagt mærke til, at der i løbet af et år eller to er dukket forsøg op på, at skabe jobsøgningssider for unge. Ikke desto mindre er annoncørerne på disse sider i overvejende grad (undskyld udtrykket) ude efter ingen-hjerneaktivitet-påkrævet-arbejdskraft. Det er arbejdsgivere som Bilka og føtex, der mangler folk til at sætte ting på hylderne i deres butikker.
Kunne man ikke skabe en troværdig kontakt imellem de mange universitetsstuderende og arbejdsgiverne så, at de studerende let kunne tilbyde deres arbejdskraft og arbejdsgiverne ville have et stort udbud at vælge imellem. Har selv gået i skole i sammenlagt ca. 19år (Læser p.t. jura) og føler virkelig at jeg under kyndig vejledning har mange kompetencer, der for tiden går spildt når jeg går rundt og fejer gulve på mit arbejde i weekenden. Har selv været ude og søge jobs og er sikker på, at jeg inden for en overskuelig fremtid finder et. Ikke desto mindre må jeg sande, at det er voldsomt opslidende at søge job, specielt fordi et afslag altid vil føles lidt personligt, selvom det i langt de fleste tilfælde ikke er det. Derfor mener jeg, at man med fordel for samfund, arbejdsgivere og studerende kunne lave en platform for kontakt imellem seriøse studerende og arbejdsgivere, der mangler kvalificeret arbejdskraft. Platformsmodellen findes vel allerede og problemerne er åbenlyse. Største hurdle vil nok være at få spredt kendskabet til hjemmesiden og finde en måde hvorpå man kan garantere kvaliteten af de studerende (evt. krav om, at de studerende skal angive karakterer/gennemsnit). Som nævnt bare en ide, men det er jo det du eftersøgte. Kvaliteten af ideerne, må du jo så selv vurdere.
Hej Susanne & Gorm,
Jeg går selv med ideer om at starte op for mig selv, men mangler den rigtige ide og helst også en partner.
Jeg er 35, cand. merc. som Gorm og bosat i Hong Kong. Jeg er meget interesseret i at høre fra jer, da jeg muligvis vil kunne hjælpe til på Kina-siden.
Hvis det har interesse, kan I skrive til mig på marie_kleist@yahoo.com.
Jeg håber at høre fra jer!
Marie Kleist