Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler et produkt men har energi og motivation

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Det lyder spændende nok at du er en ideerig type og jeg vil meget gerne høre lidt mere om dine tanker og hvad dine ideer går ud på. Du er velkommen til at kontekte mig på min mail gorm@eichenberger.dk hvis du vil skrive lidt mere om hvad de går ud på og så kan vi jo se om det er et sammenfald.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 21. Jun 10
Skrevet kl. 10:03

Hej Harald

Mange tak for dit indlæg og jeg synes at dine tanker er super spændende. Jeg har selv tænkt en del over job på nettet da jeg har arbejdet en del i medievirksomheder og har godt kendskab til at drive forretninger på nettet. ang. arbejdsformidling for unge, velkvalificerede kandidater var i lang tid noget som Moment sad ret tungt på, men når jeg tænker over det så virker det til at de gået meget over til at være et almindeligt search firma. Du må meget gerne kontakte mig på min mail gorm@eichenberger.dk så kan vi jo skrive lidt videre om ideen hvis du har lyst :-)

Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 11:43

Hej Gorm

Fedt indlæg til en start. Jeg har hele mit liv haft det på nogenlunde samme måde som dig - lyst til at få ting til at ske, men ikke lige vidst præcis hvad, og iøvrigt været mere eller mindre ligeglad, så længe det var et fedt projekt - og dem er der masser af.

Idéer er der som du siger ingen mangel på, og jeg hører også til dem der syns de skal frem i lyset og ikke gæmmes væk. Ingen kan nogensinde nå at implementere alle sine idéer! Og hvem kan overhovedet gennemskue om en idé er god? Og er en idé overhovedet meningsfuld uden at være uddybet rigtig meget og kombineret med masser af viden om målgruppe, salgsmetoder osv. osv. Nej siger jeg. 

Nå, men hvis du er frisk på at blive ringet op og pitchet på et projekt så sig til.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 21. Jun 10
Skrevet kl. 11:50

Hej Jakob

Tak for din besvarelse og jeg er glad for at mit syn på omstændighederne omkring at gå fra ide til projekt og videre til en levedygtig forretning gier mening for dig. jeg er meget enig i det du skriver til sidst, om at ideer skal kombineres med mange andre fæørdigheder for at de kan stå distancen. Jeg vil genre høre mere om dig og dine ideer, ambitioner og ikke mindst dig selv.

Du kan bare sende mig et nummer og hvornår det evt. passer dig bedst med en kort snak. Min mail er gorm@eichenberger.dk

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 20:55

Her er en ide til alle jer, der gerne vil igang med at lave en forretning uden at lægge nogle penge up-front.

Start jeres egen prisportal, hvor nye kunder kan beregne priser på tværs af leverandører indenfor en branche. (Hvad med din egen branche?)

Her er, hvad du skal gøre:

• Find på spørgsmål og svar til en prisberegner (Hvilke spørgsmål er vigtige for at kunne finde en nogenlunde pris på et produkt eller en service)
  • Definer den i et regneark med spørgsmål og svar
  • Gå til Eregner.dk, sign up til en pakke og upload dit regneark. (Kontakt mig for hjælp på tlf: 76 654321)
    • Nu har du en dynamisk beregner, med følgende features (plus mange flere):
      • Forlang kontaktdata af brugeren før resultatet vises
      • Alle data sendes pr. mail til dig
      • Priser beregnes ud fra uploaded regneark
      • Beregneren laves på 1 sek. Priser kan opdateres på 5 sek.
  • Køb et domæne
  • Lav en minimalistisk hjemmeside, hvor der kun er din nye online prisberegner på.
  • Kontakt 10 virksomheder i branchen og spørg, hvad de vil give for et telefon-nummer kombineret med den information kunden har givet i dit spørgeskema
  • Lav lidt online reklame målrettet kunder i din branche,
  • Så snart en bruger benytter jeres beregner skal de lægge deres telefon-nummer for at få deres pris at se.
  • Hver gang en bruger benytter formularen sendes en mail til dig. Du griber knoglen og ringer til kunden og spørger om du må få en af dine partner-virksomheder til at ringe til kunden for at snakke detaljer.
    • Siger brugeren ja kan du sælge informationen og telefon-nummeret til virksomheden

Vi står klar med al den hjælp I vil få brug for forløbet lige fra domæneregistrering over oprettelse, design og konceptudvikling til udviklingen af selve regnearket bag prisberegneren.

----

Hvad siger I? Er det noget, der lyder interessant?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 21. Jun 10
Skrevet kl. 21:21

Hej Morten

Tak for dit indlæg. Lead generation er en kendt forretning i min branche og at konceptualisere det er en fin ide. Jeg er dog lidt i tvivl om den vinkel med at prisen beregnes ud fra data i et bagvedliggende regneark da det jo som sådan ikke er en reel prisberegner  men bare en måde at lokke nformation ud af potentielle kunder. Det skal dog også siges at din ide er i den pæne ende af lead generation men man skal i mine øjne træde meget varsomt når man lover noget i til brugere på nettet. Men jeg synes dog at beregneren lyder spændende af flere grunde. Som jeg forstår det så er der flere gode måder at bruge den og det er jo bare op til egne ideer. Nu hvor du har skrevet det på en offentlig tråd så lad mig lige spørge dig her om der er tale om freeware?

Mvh

Gorm

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)