Hej Aminoer. Vi er en nystartet webshop, som har omkring 1.000 unikke besøgende om måneden. På trods af dette har vi næsten ingen månedlige salg. Dette får os til at spekulere på, om hjemmesiden er god nok. Vi er derfor ved at udarbejde ændring af design, og vi ville i den forbindelse være glade for nogle forslag til ændringer. Vi er også begyndt at spekulere på, om den lave afsætning kunne skyldes, at vi kun forhandler et mærke og om prisen er for høj/lav. Vores hjemmeside hedder: www.OnlineOutwear.dk Vi håber på nogle gode forslag og noget konstruktiv kritik. På forhånd tak.
Mvh OnlineOutwear.dk
|
Tror du har fat i noget af det rigtigte når du skriver at i kun har 1 mærke, og umiddelbart var det et mærke jeg ikke kendte, ved ikke om det også er ukendt for mange andre, men jeg foretrækker ihvertfald nogle anbefalinger af mærket eller evt bare et mindre udvalg af mere kendte mærker.
Så synes jeg måske at baggrunden er lidt mørk, kunne man evt lave den en grønlig farve i siderne i stedet for sort? kan godt være det vil se forkert ud, men bare et forslag.
i øvrigt fin side, og nem at finde rundt på.