Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange besøgende - ingen salg. Kommenter venligst på hjemmesiden.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi er en nystartet webshop, som har omkring 1.000 unikke besøgende om måneden. På trods af dette har vi næsten ingen månedlige salg. Dette får os til at spekulere på, om hjemmesiden er god nok. Vi er derfor ved at udarbejde ændring af design, og vi ville i den forbindelse være glade for nogle forslag til ændringer.

Vi er også begyndt at spekulere på, om den lave afsætning kunne skyldes, at vi kun forhandler et mærke og om prisen er for høj/lav.

Vores hjemmeside hedder: www.OnlineOutwear.dk

Vi håber på nogle gode forslag og noget konstruktiv kritik. På forhånd tak.

Mvh

OnlineOutwear.dk

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 19:04

Tror du har fat i noget af det rigtigte når du skriver at i kun har 1 mærke, og umiddelbart var det et mærke jeg ikke kendte, ved ikke om det også er ukendt for mange andre, men jeg foretrækker ihvertfald nogle anbefalinger af mærket eller evt bare et mindre udvalg af mere kendte mærker.

Så synes jeg måske at baggrunden er lidt mørk, kunne man evt lave den en grønlig farve i siderne i stedet for sort? kan godt være det vil se forkert ud, men bare et forslag.

i øvrigt fin side, og nem at finde rundt på.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.OnlineOutwear.dk:

Hej Aminoer.

Vi er en nystartet webshop, som har omkring 1.000 unikke besøgende om måneden. På trods af dette har vi næsten ingen månedlige salg. Dette får os til at spekulere på, om hjemmesiden er god nok. Vi er derfor ved at udarbejde ændring af design, og vi ville i den forbindelse være glade for nogle forslag til ændringer.

Vi er også begyndt at spekulere på, om den lave afsætning kunne skyldes, at vi kun forhandler et mærke og om prisen er for høj/lav.

Vores hjemmeside hedder: www.OnlineOutwear.dk

Vi håber på nogle gode forslag og noget konstruktiv kritik. På forhånd tak.

Mvh

OnlineOutwear.dk

1.000 besøgende om måneden er ikke specielt imponerende. Lad os sige, at du havde 20.000 besøgende og en konverteringsprocent på 5 %, så ville 1.000 personer købe et produkt. Det siger lidt om, hvad der skal til!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 19:06

Jeres priser er for høje i forhold til jeres konkurrenter.. En simple google søgning og jeg har fundet jeres Soft Shell HS-1 200kr billigere.

Samt få skrevet jeres egen produkt beskrivelser...

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 19:12

Hejsa,

Jeg har lige prøvet at lave et køb, og har to kommentarer til siden.

1. billeder loader for langsomt, de er for store.

2. Betalings/registrerings forløbet er ikke optimalt.

Jeg lagde en jakke i kurven, og skulle så oprette mig. Men da jeg havde oprettet mig, kom jeg tilbage til en log in side. Jeg skal naturligvis logges ind automatisk så jeg kan komme direkte til mit køb.

Læg i kurv - registrer - Betal, sådan skal forløbet være.

I skal tænke over hvor nemt i kan gøre betalingsforløbet, desto nemmere det er desto flere salg vil i lave.

Og så lige en nr 3 også:

3. I skal sætte Jer og kigge på jeres forside og spørge Jer selv, hvad er det vi vil have kunderne til? Købe et eller andet. I skal så lave Most Wanted Response knapper, som kunden kan trykke på og komme igang med det han er på siden for. kig fx på e-moms.dk, der har du nogle knapper som får kunderne derhen hvor vi gerne vil have dem.

Siden er en fold og I bestemmer hvor folk skal gå hen, det skal der være mere fokus på. Optimer siden henimod hvad i helst vil have kunderne til at gøre på siden.

god vind.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:19

Ja i skal have flere besøgende. Prøv at sæt dig et mål om at nå 100 om dagen. 

Derudover synes jeg nogle af dine knapper er lidt triste. Fx dem ved nyhedsbrev

Som det nævnes er jeres priser vidst højere. Hvorfor skal man så købe ved jer? Det skal i nok lige nævne på shoppen? Har i stor viden og kan vejlede? Så desværre at jeres leveringstid er ret langsom så det parameter kan i ikke spille på. 

Prøv at sæt jer ind i kundens hoved. Hvorfor skal jeg købe ved www.onlineoutwear.dk? Hvad er specielt ved dem? osv.

Håber det kan bruges

Vh

Kristoffer

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 19:23

Enig med de andre: Ikke nok besøgende .. Det største problem på hjemmesiden er som jeg ser det priserne.

Jeg ved intet om dine mærker osv.. Men mine første (og eneste - løber fra siden bagefter) er:

HOLD KÆFT DET ER DYRT!

Selvfølgelig koster kvalitet, men tror der er ret mange som får de tanker i hovedet.

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 19:30

Jeg er ikke stødt på Stormtech i danmark før, og priserne sniger sig op i mod Acteryx på nogle af produkterne. Så skal det virkelig være godt.

Måske skulle I slå på at i er nogle af de første i DK der sælger det mærke. Det er canadisk ligesom acteryx, hvilket i sig selv er et kvalitetsstempel.

Slå mere på kvalitet, fortæl en historie omkring produktet.

Og så, bedre design, hurtigere betalignsforløb, og så skal der ellers bare SEO/marketing til.

T

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 19:37

Jeg syntes siden og design er fint som det er..

Men I er lige startet i Januar, det tager noget tid at komme igang og få flere besøgende, helst en 500-1000 unikke om dagen før det begynder at ligne noget.

Jeg kender ikke jeres brand, men jeg har tidligere dyrket atletik 100-200-400 meter og deltaget til DM og jysk/fynske mesterskaber samt 5-6 km motionsløb i dk og udlandet.

Og vil ærligt indrømme at det dyreste jeg har brugt penge på i den sammenhæng var skoene.
Jeg er måske nærig, men syntes jeres tøj er dyrt og måske henvender sig til en meget lille målgruppe.

I bør overveje et high end og billig brand til knald gode priser så I kan ramme to målgrupper...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I skal ihvertfald en tur i Google Analytics og se, hvor kunderne falder fra i processen. 

Hvilke produkter kigger de mest på?

Lægger de overhovedet noget i kurven?

Falder de fra ved registreringen?

I kan også prøve Woopra som analyseværktøj og få noget realtids overvågning, hvis i er lidt utålmodige Cool

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)