- Tekster - Et teknisk solidt fundament - Tekniske rettelser
Ser jeg som on-site-SEO.. Men det er nu nok fordi at jeg bygger mine systemer fra bunden og dermed bygger det hele SEO-teknisk op, så der er vi forskellige..
Strategi-udvikling.. Arh come on.. Jeg ved du er god på dit område, meeeen.. Hvad har det med SEO at gøre? Jeg ved godt at man kan lægge en strategi, men så meget skal der nu ikke smides i det IMO - og det virker nu for mig.
Markedsanalyser - det tager nu ikke mange sekunder at finde ud af om en rangering er svær at placere for eller ej, og om konkurrenterne er nogle hårde nysere.
Jeg giver dig ret i at jeg ikke formulere mig så korrekt og specifikt som jeg kunne, og derved undgå disse misforståelser, men altså.. .-)
Wi, hvis du mener at omhyggelige markedsanalyser og udvikling af den rette strategi er overflødigt, aå må jeg bare sige, at du har meget at lære :)
Det er iøvrigt ikke noget der gør SEO specielt - det gælder for det meste markedsføring, at jo mere omhygelig du er med dit forarbejde, jo bedre og mere forudsigelige resultater kan du skabe.
Wi, hvis du mener at omhyggelige markedsanalyser og udvikling af den rette strategi er overflødigt, aå må jeg bare sige, at du har meget at lære :)
Det er iøvrigt ikke noget der gør SEO specielt - det gælder for det meste markedsføring, at jo mere omhygelig du er med dit forarbejde, jo bedre og mere forudsigelige resultater kan du skabe.
Overflødigt er det skam ikke!! Det er vist også noget du gerne selv vil læse .. Jeg mener det er vigtigt, men der er ikke så meget i det.. Jeg synes i gør SEO meget svære end som så - det er let og alt det komplicerede tager ganske rigtigt tid at lære, men så er det altså heller ikke værre.
Ps.. Den som end giver mig latterlige stjerner - jeg skal nok tage hævn når min tid kommer ;-)
Du får sikkert "latterlige stjerner" for de kommentarer som også er det :)
Ja.. Det er da latterligt at sige at i blæser det hele op til at være mere end det er.. Heldigvis skal man ikke altid gå i "eksperternes" fodspor - herunder også dig.
Men jeg skal da nok huske det her karma-halløj når jeg får tilladelse.. Hvis man får stjerner for at være uenig, så sker det jo også bare omvendt.