Øget interesse for julekalendere og lingeri

Vi oplever i år en øget interesse i salget af julekalendere, kalender pakker, juleudstyr og ting til parforholdet.

Flere og flere kontakter os for råd og ideer, som kan pynte lidt ekstra på julehyggen.

I år er vores bestseller en christmas box fra det svenske lelo, en lille men meget effektiv vibrator som kan bruges både intimt men også til massage af ømme muskler. Selvom størrelsen er lille er ydeevnen det absolut ikke. Sammen med leveres et luksus blindfold så man kan skiftes til at modtage overraskende forkælelse. 

Se LELO christmas box her 

Men også lingeri og andre varer er der kommet ekstra fart på... Som noget nyt har vi fået en serie af meget feminint satin nattøj hjem, det leveres med chemisse, trusse og en lille kåbe, findes i hvid, rose, tyrkis og julerød.

Se Sweet paula satin sæt her 

Det er skønt at opleve, at der er kommet så meget fokus på parforholdet igen. Krisen er så småt ved at drive over i de fleste hjem, men vi tror at den har været med til at skabe intimitet og give nærhed. Vi kan se at allerede nu er salget af varer som skal pakkes ind steget i forhold til tallene fra sidste år så mon ikke julen også banker på igen i år?? Det tror vi.

Besøg vores shop på www.sensualsenses.dk

Vi træner og træner...

Fitness centre fortæller om et øget antal medlemmer trods finanskrisen.

Men også hos Sensual Senses kan vi også mærke at flere og flere koncentrerer sig om at holde kroppen fit. Vores salg afJoyball's er steget merkant den seneste tid. 
Kvinderne ved at man er nødt til at holde sin krop ved lige og det er ikke længere et tabu at man også skal træne sin bækkenbund.

Kvinder som har født bliver informeret om vigtigheden i at træne musklerne op efter fødslen, men alle kvinder vil ha glæde af træningen. 

Det er spændende at få en lidt anden vinkel på salget, når man er ude til homeparties. 

Er du interesseret i at læse mere om Sensual Senses eller booke et homeparty, kan du finde os her http://sensualsenses.dk

Den moderne kvinde er selektiv, kræsen og ved hvad hun vil have.

Hos sensual senses oplever vi nye tendenser.

Tidligere blev vi ringet op for at komme ud og underholde til homeparties, fødselsdag og lign - idag er det den kvalitetsbevidste kvinde, som inviterer pigerne til en shopping aften.

De ved, hvad de søger, de ved, hvad varerne kan levere. Det eneste de mangler er den personlige shoppingmulighed uden for arbejdstid. Før var det altid fredag og lørdag efter middags tid - nu kan det være en onsdag aften kl. 19. Det er ikke længere en hemlighed, hvad vi har i vores natbords skuffe - nej det er nærmere en ting vi er stolte af og gerne deler erfaring omkring.

Varerne skal have lækkert design, rigtig farve, god kvalitet, være uden giftstoffer og naturligvis kunne levere et godt resultat.

Kunderne overvejer købet lidt mere.Hellere bruge lidt længere tid på at vælge de rigtige produkter og derfor opnå et bedre resultat.

Vi bruger tid på at forklare, hvad varen kan, materialet, vedligeholdelse, tilbehør osv osv. Kunden vil gerne hjælpes på vej - før i tiden valgte de varen udelukkende efter udseende - idag er de nysgerrige efter udbyttet.

Man kan næsten sammenligne købet med en tur i den lokale tøjbutik.

Min erfaring om købmandsskab har jeg gjort mig i modebranchen. I starten kom det bag på mig, hvor lille forskellen er på fashion tøj og fashion legetøj - men idag ligger det lige naturligt at sælge en vibrator eller at sælge et par jeans.

 Har du lyst til at læse mere om homeparties for kvinder/ par kan du læse på http://sensualsenses.dk/toeseaften

Search

This Blog

Community

Archives

Syndication

  • RSS-feed
  • E-mail abonnement
    E-mail: Abonner
  • E-mail abonnenter: 0