februar 2010 - Indlæg

Den moderne kvinde er selektiv, kræsen og ved hvad hun vil have.

Hos sensual senses oplever vi nye tendenser.

Tidligere blev vi ringet op for at komme ud og underholde til homeparties, fødselsdag og lign - idag er det den kvalitetsbevidste kvinde, som inviterer pigerne til en shopping aften.

De ved, hvad de søger, de ved, hvad varerne kan levere. Det eneste de mangler er den personlige shoppingmulighed uden for arbejdstid. Før var det altid fredag og lørdag efter middags tid - nu kan det være en onsdag aften kl. 19. Det er ikke længere en hemlighed, hvad vi har i vores natbords skuffe - nej det er nærmere en ting vi er stolte af og gerne deler erfaring omkring.

Varerne skal have lækkert design, rigtig farve, god kvalitet, være uden giftstoffer og naturligvis kunne levere et godt resultat.

Kunderne overvejer købet lidt mere.Hellere bruge lidt længere tid på at vælge de rigtige produkter og derfor opnå et bedre resultat.

Vi bruger tid på at forklare, hvad varen kan, materialet, vedligeholdelse, tilbehør osv osv. Kunden vil gerne hjælpes på vej - før i tiden valgte de varen udelukkende efter udseende - idag er de nysgerrige efter udbyttet.

Man kan næsten sammenligne købet med en tur i den lokale tøjbutik.

Min erfaring om købmandsskab har jeg gjort mig i modebranchen. I starten kom det bag på mig, hvor lille forskellen er på fashion tøj og fashion legetøj - men idag ligger det lige naturligt at sælge en vibrator eller at sælge et par jeans.

 Har du lyst til at læse mere om homeparties for kvinder/ par kan du læse på http://sensualsenses.dk/toeseaften

Search

This Blog

Community

Archives

Syndication

  • RSS-feed
  • E-mail abonnement
    E-mail: Abonner
  • E-mail abonnenter: 0