Undersøgelser viser, at ofte kan strategien hos den enkelte virksomhed ende med at være tomme ord i en travl hverdag. Konsulenthuset McKinsey har fremlagt en test med ti-punkter, der giver et billede af, om virksomhedsstrategien... Læs mere
Måske var der andet i vejen med Danske Banks kampagne om 'New Normals' end blot budskabet. Måske er tiden løbet fra det fænomen, at en virksomhed med et budskab blot køber reklameplads til at føre... Læs mere
Værdiskaberne består af korte spots, hvor der beskrives begivenheder, actions, beslutninger og andre tiltag, som ses som mulige og sandsynlige værdiskabere. Formålet er, at inspirere til nytænkning og udvikling... Læs mere
Ikke to virksomheder er ens, og derfor kan man naturligvis ikke opstille en fast skabelon for, hvem eller hvor mange, der bør sidde i selskabets bestyrelse. Derimod kan man godt systematisere selve processen med at identificere behovet... Læs mere
Når Leonardo Da Vinci er gået over i historien som alle tiders bedste og dynamiske opfinder, er det ikke blot fordi han besad et unikt talent for at finde på nye måder at gøre ting på. Han besad også... Læs mere