Hej Alle! Jeg leder efter et firma, der kan levere en videoovervågningsløsning af en større kaliber. Mere specifik drejer det sig om et komplet system med kameraer på en række lokationer, hvor hver enkelt lokation har en optageenhed og/eller live overførsel til central overvågning. Videooverførslen mellem lokationerne og centralen er via LAN. Nogen, der kan anbefale en leverandør? Gerne nogen, der arbejder specifikt med overvågningsløsninger.... Mvh, Ole |
Hej Ole
Det gør jeg, jeg kender endda til flere men du er nød til at være lidt mere konkret.
Drejer det sig om nat/dag overvågning eller begge dele. Skal det kører trådløst på de decentrale lokationer eller via kabler, skal der være manuel/ bemandet overvågning centralt og skal disse kunnestyre kameraer og zoome i realtime når du siger større er det så også ensbetydende med kritisk/high perfomance i forhold til driftsikkerhed og billedkvalitet?
Jeg kunne blive ved længe endnu, men drop mig en mail på sfm@aspect.dk eller en PM her, så skal jeg gerne guide dig.
Mit udgangspunkt er at jeg nettop har været involveret i en overvågningsopgave i Asien hvor man ønskede en vestlig leverandør så jeg har brugt en del tid på af source potentielle levenrandører af forskellig art.
Hvis du har evnerne kan du måske endda hente hardware hjem fra US og selv montere det, men det kræver både evner indenfor IT og Elektrikker faget!
mvh.
Søren Mejnertz