Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design og mistet 3/4 del af min trafik

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

ææææv... lækkert nyt design, søgevenlige Urls og i det hele taget toptunet i forhold til mit gamle site. Og så har jeg mistet 3/4 af min trafik.

Kommer den igen, eller har jeg mistet det meste pga. linkbuilding som ikke længere virker pga. nye urls og sider?

Nogen der har nogle gode råd til hvordan jeg skaber trakfik igen på sitet?

Sitet er: www.slipangsten.dk

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 13:16

Nu er jeg ikke ekspert på området søgemaskine optimering, men jeg tænker at hvis du kun har fået et nyt design, så sker der vel ikke så meget med dine links osv? Eller har du fået en komplet ny hjemmeside?

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 13:18

Siderne har fået søgevenlige urls, så ja det må jeg sige ja til...

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 13:19

Det er ikke unormalt at sitet hopper ned i søgemaskinerne efter en overhaling af designet. Siden skal nok finde det normale niveau igen, hvis siden er fornuftig.

Er teksterne de samme som tidligere, eller har du skrevet nyt? Sørg for at får opsamlet de sider der giver 404 og lave en redirect af dem, det kan du normale IT eller SEO mand hjælpe dig med.

Den trafik du har mistet, hvor stammer den fra? Er det Google, links eller hvor er nedgangen størst?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 13:23

Det er et godt spørgsmål, hvor jeg har mistet trafikken. For efter jeg har fået seo-venlige urls, så ligger jeg nu meget bedre ude i Google. Når jeg før søgte på ordet angst, så kom jeg ikke op før på side "uendelige", nu dukker sitet allerede op på side 2.

Teksterne er unikke, selvskrevet, og det er de samme som før, blot har jeg tilføjet nye artikler og mere indhold på sitet...

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:24

Hej Lise,

Uden at have set på sitet, skal du så hurtigt som det overhovedet kan lade sig gøre have opsat en såkaldt 301 redirect fra dine gamle URL'er til de nye URL'er for den tilsvarende side.

Kontakt fluks en webmaster, et bureau eller hvem der kan gøre det. Jo længere du venter, jo større er chancen for, at du reelt kan tabe den linkværdi, der gik til de gamle sider.

Hvis der ingen indgående links var til de gamle sider, er det ikke så kritisk, men i så fald vil dit store fald i besøgstal nok skyldes den afvisende 404-fejlside du har. Sørg i samme moment for at få ændret den side, så dine besøgende blive mødt af en imødekommende tekst om, at denne side er flyttet, men at de måske har lyst til at gå til forsiden, besøge dine mest læste sider eller måske søge på siden. Gerne sat i op det samme design som resten af siden, komplet med navigationslinks.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 13:24
Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 13:25

ups...

http://www.youtube.com/watch?v=WlvHjC-ZLeU&feature=player_embedded

sorry

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 13:28

Så kunne det tyde på at de links der tidligere lavede en del af din trafik, nu rammer 404 siden på dit site. Se hvilke links der rammer denne og kontakt de websider og bede dem tilrette linket.

Men Google kan også dykke din side grundet de ændringer du har lavet. Så check din Google Analytics med de historiske data du har og sammenlign dem med de nye.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 13:50

Frank Hellerup Madsen:

Hej Lise,

Uden at have set på sitet, skal du så hurtigt som det overhovedet kan lade sig gøre have opsat en såkaldt 301 redirect fra dine gamle URL'er til de nye URL'er for den tilsvarende side.

Kontakt fluks en webmaster, et bureau eller hvem der kan gøre det. Jo længere du venter, jo større er chancen for, at du reelt kan tabe den linkværdi, der gik til de gamle sider.

Hvis der ingen indgående links var til de gamle sider, er det ikke så kritisk, men i så fald vil dit store fald i besøgstal nok skyldes den afvisende 404-fejlside du har. Sørg i samme moment for at få ændret den side, så dine besøgende blive mødt af en imødekommende tekst om, at denne side er flyttet, men at de måske har lyst til at gå til forsiden, besøge dine mest læste sider eller måske søge på siden. Gerne sat i op det samme design som resten af siden, komplet med navigationslinks.

Hej tak for feedback.

Ved du hvordan jeg finder alle de links der er broken- til www.slipangsten.dk?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)