Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

at blive opdaget på nettet www.bertusbazar.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du ikke har en aftale om at din web-leverandør må reklamere på dit website, ved at lave et link til hans website, så er det min klare overbevisning at det strider mod Markedsføringsloven. Jeg ville bede ham om at fjerne det med det samme.

De JavaScript baserede links er en rigtig dårlig ide. Links til dine sider bør være almindelige tekstlinks i <a href ... format. Hvis der er brug for at eksekvere en onclick event kan det gøres parallelt med det almindelige link. Du har kun 2 sider indekseret i Google (som iøvrigt er en kopi af den samme side!) - det taler vel for sig selv :)

Derudover ville jeg få rydet alvorligt op i dine templates. Det er ufatteligt meget "støj" i koden".

Når det er ordnet skal du have noget tekst på dine sider. Søgemaskinerne kan ikke læse billeder. Søgemaskiner er tekstbaserede mekanimer, så hvis du ikke har nogle ordentlige fyldestgørende almindelige tekster på dit website vil du ikke blive fundet på noget.

Til sidst skal du ud og skaffe nogle flere links - få andre websites til at linke til dig. MANGE flere!
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for støtten, Claus og Mikkel.

Jeg har i mellemtiden haft et par emails frem og tilbage med Frank, hvorefter han har forstået problemstillingen.

Jeres fine forklaringer er lige prikke over i,et

Mvh,

Christian

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)