Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tabte nøgler

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej skønne med Aminoer.

Vi er en mindre gruppe der er godt på vej med en ny forening, der vil hjælpe alle der venter på en organtranplantation, med at gøre deres hverdag letter i og omkring deres hjem, desuden vil vi forsøge at hjælpe særlige sygehus og hospitals afd. med inventar og andet der tilgodeder denne meget svage gruppe.

Alt dette koster jo penge i et eller andet omfang.

Derfor kære Aminoer.

1 - Køb en passiv sponsor navn på vores sponsor liste for 250,- kr.

2 - Køb en aktiv sponsor navn på vores sponsor liste for 500,- kr.

3 - Få dit logo (aktivt link) med på sponsor listen 1.000,- kr.

4 - Andre muligheder er åbne, kontakt mig med din ide.

Løbetiden vil for alle 3 være indeværende år plus første hele år, altså mere end 12 måneder på vores kommende website. OBS vær opmærksom på det godt kan gå noget tid fra du har givet din støtte til foreningen, til at du vil se foreningens webstie dukke op, da der godt kan gå lang tid mellem bidrag.

Grunden til vi nu søger sponsorer er, at foreningen mangler noget kom i gang kapital, alle der ønsker at hjælpe os i gang er naturligvis velkommen til, at ringe eller skrive til mig, se min Amino profil for denne information.

Udgifterne er blandt andet til avis annoncer til indkaldelse af den stiftende generalforsamling, oprettelse og hosting af en simpel website, lokale leje i forbindelse med generalforsamlingen, de første tryk af vores salgspakker, plus de første Nøglevedhæng som er omdrejnings punkt for hele vores koncept.

Indtil nu er der styr på alt omkring politiet, datatilsynet, indkøb af nøgelvedhæng, samling og foliepakning af startpakker, der mangler priser på tryk af disse startpakker.

Venligst René Buch

NB: Skulle det mod forventning ske at foreningen aldrig ser dages lys, så vil alle bidrag blive retuneret til giver, dette giver jeg min personlige garanti for.

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)