Hej Aminoer, Jeg har længe arbejdet og udviklet på en idé til et international site, som jeg fik for længe siden. Jeg er i øjeblikket oppe på en små 30 000 linjer, og der er stadig en del som skal laves, men med det værste overstået. Der er tale om et ganske omfattende site. Jeg er nået så langt, at jeg begynder at tænke på udgivelsen. Da jeg ikke selv har mulighed for at finansiere det, og ikke har utroligt meget styr på virksomhedsdelen får jeg uden tvivl brug for noget hjælp. Derfor tænkte jeg, om der findes mulighed for et slags partnerskab, fremfor et normalt lån. Jeg så gerne at jeg har nogen at støtte mig op af når der eksempelvis er noget juridisk, som jeg ikke har styr på. Nogen som kan hjælpe med opstartsomkostninger(ex. hosting) og andre udgifter indtil siden kan finansiere sig selv. Og at foretrække, nogen som kan hjælpe på det tekniske område, skulle sitet have hurtig succes. Jeg er 19 år og føler ikke, at jeg har tilstrækkelig erfaring til at kunne drive den ene mand. Jeg kunne dog godt tænke mig at arbejde fuldtid på siden, fra udgivelsen af.
På forhånd tak.
Venlig hilsen, Simon
|
Det skal lige siges, at formålet med denne tråd er ikke at finde en partner/investor, men at finde ud af hvilke muligheder jeg har, når jeg står med en idé og et produkt men mangler penge og erfaring.
Alle inputs er velkomne.