Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny international portal.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har længe arbejdet og udviklet på en idé til et international site, som jeg fik for længe siden. Jeg er i øjeblikket oppe på en små 30 000 linjer, og der er stadig en del som skal laves, men med det værste overstået. Der er tale om et ganske omfattende site.

Jeg er nået så langt, at jeg begynder at tænke på udgivelsen.

Da jeg ikke selv har mulighed for at finansiere det, og ikke har utroligt meget styr på virksomhedsdelen får jeg uden tvivl brug for noget hjælp.

Derfor tænkte jeg, om der findes mulighed for et slags partnerskab, fremfor et normalt lån. Jeg så gerne at jeg har nogen at støtte mig op af når der eksempelvis er noget juridisk, som jeg ikke har styr på. Nogen som kan hjælpe med opstartsomkostninger(ex. hosting) og andre udgifter indtil siden kan finansiere sig selv. Og at foretrække, nogen som kan hjælpe på det tekniske område, skulle sitet have hurtig succes.

Jeg er 19 år og føler ikke, at jeg har tilstrækkelig erfaring til at kunne drive den ene mand. Jeg kunne dog godt tænke mig at arbejde fuldtid på siden, fra udgivelsen af.

På forhånd tak.

Venlig hilsen,

Simon
(var blank da kontoen skulle oprettes, og kunne derfor kun præstere et intetsigende navn Smile)

Tilmeldt 24. Aug 10
Skrevet kl. 17:12

Det skal lige siges, at formålet med denne tråd er ikke at finde en partner/investor, men at finde ud af hvilke muligheder jeg har, når jeg står med en idé og et produkt men mangler penge og erfaring.

Alle inputs er velkomne.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:45

international side måske svære end national , der findes sikker flere

Kan godt lykkes lav en bedre siden end dine konkurrenter , jeg har været så heldig at jeg er i en branche hvor de andre ikke skriver inden på hjemmesiden hvad de tilbyder , derved total ordløse sider tekst og links er en ren vinder og faktisk vis du er den eneste med god tekst i branchen , begynder andre sider og linke til dig , jeg er indenfor erotik branchen er selv ordblind ,

så selv vis du har , noget viden på et område , med har svært ved at formulere dig , er det bare at arbejde der udad , det kan det lykkes og vis hjemmesiden bliver super indekset i google er det ikke umuligt , du sagtens kan få en god trafik ,og nogle top placering på måske 1000 ord , giver god trafik for de fleste sider

En tråd hvor jeg og nogle andre skrev hvordan du let skaffer trafik http://www.amino.dk/forums/t/98151.aspx#648548

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Aug 10
Skrevet kl. 18:59

Hej Mikael,

Jeg sætter pris på dine råd og at du gad tage tid til at besvare mit spørgsmål.

Når det er sagt, tror jeg, du har misforstået hvad jeg spørger om Skype-TongueOut.

Venlig hilsen,

Simon

Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:39

Hej Simon

Som udgangspunkt er der to måder at få kapital ind i et projekt eller virksomhed.

1) Lån

2) Investering

Her er den store forskel at lånet ikke giver långiver ejerskab af din virksomhed som investeringen gør, og at lånet skal tilbagebetales på et tidspunkt.

Investering i din virksomhed betyder at du sælger en andel af din virksomhed, eller at du finder en partner som indskyder noget af værdi (kapital, know how) og du så indskyder din ide/projekt. Sammen ejer i så virksomheden med en ejerandel der afhænger af hvad i hver især indskyder og hvad i aftaler.

En fordel ved lånet er at du selv bibeholder ejerskabet af din virksomhed - hvis du får en investor ind og virksomheden bliver en kæmpe succes vil vedkommende jo eje en del af virksomheden og derfor også skulle have en del af overskudet (ud fra investorens andel).

Men her er det værd at bemærke at det kan være bedre at have en mindre del af en stor succes end hele delen af ingen succes...

Ud fra hvad du skriver lyder det som om det bedste for dig ville være at få en partner ind som har en smule kapital at indskyde samt har forstand på de områder du nævner du ikke kender til (fx økonomi, administration, salg, mm.)

Du må meget gerne smide mig en mail med lidt flere informationer om projektet - umiddelbart lyder det spændende.

Mvh

Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)