|
Kære Amino. Laver du regnskab selv? Er du nogen gange i tvivl om kontering af dine bilag? Stemmer dine balanceposter, herunder debitorer/kreditorer - eller banken ikke? Lad os kigge på det sammen over internettet og finde løsningen med det samme. Jeg er en rutineret bogholder og er god til at få tallene ind de rigtige steder i regnskaber. Jeg har nogle kunder som laver deres bogholderi selv - det er jeg rigtig glad for da jeg så slipper for at lave noget. Men da de jo ikke lever af at være talknusere, men iværksættere af den ene eller anden art, så er det ikke altid de ved hvor tingene skal debeteres og krediteres henne - og det er heller ikke altid de kan finde den rigtige metodik eller ved hvordan de skal kontere deres bilag. Mange bruger e-conomic og der er jeg tilføjet som administrator, så når jeg modtager et opkald og får bilaget beskrevet kan jeg fortælle kunden med udgangspunkt i kundens tal præcis hvad vedkommende skal gøre. Benyttes der et andet økonomisystem, f.eks. summasummarum eller c5 kan det lade sig gøre at kigge med via programmet teamviewer eller anden remote-desktop-løsning.
Med andre ord - er der nogen der kunne tænke sig at trække på min ekspertise indenfor bogholderi? 400kr pr. time - og der faktureres kun for reelt tidsforbrug. Minimum 5min pr. opringning. Og kan jeg mod forventning ikke hjælpe dig med dit problem koster det ikke noget. Min ekspertise dækker ikke udelukkende det almene bogholderi, men også i en vis udstrækning diverse skattetekniske spørgsmål. Jeg kender mine faglige begrænsninger, og overskrider du dem har jeg et godt netværk at trække på. Jeg er også en god sparringspartner indenfor visse områder af IT. Jeg er ikke uddannet pædagog, men jeg elsker at lære fra mig.
Olsens Revision har 3 år på bagen. Vi består af Jørgen & Morten, holder til i Nørregade og servicerer ca. 70 faste kunder med totalløsning indenfor regnskab. Det er udelukkende mig, Jørgen Olsen, der ønsker at forestå denne telefonsupport-funktion i første omgang. Primært begrundet af at jeg søger lidt variation fra min lidt for ensformige hverdag som kort fortalt går ud på at kigge på nogle papirer og trykke på nogle knapper.
Åbningstiderne er hverdage fra 8-17. |
Laver du bogføring selv? Tilbud til amatørbogholderen
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem