|
Yderligere beskæftigede jeg mig heller ikke med om hvor vidt du eller E-trade havde ret. Jeg "flamede" ingen, men udtrykte blot min irritation over én der anonymt "flamer" andre (f.eks. E-trade) i diskussioner, og sågar laver web sider til formålet. Det er bare for krysteragtigt i mine øjne. Jeg pegede såmænd blot på nogle aktiehandels sites, som jeg selv fandt fornuftigte. Men nu må jeg så indrømme at du har fået provokeret mig til at sætte mig ind i din "sag", og jeg gav mig derfor til at læse den investorvejledning mht. fusionen (http://www.lbicon.com/investor/financial/reports/060515.Final Prospectus English.pdf), som du selv refererer til i din kritik. Dine citater er ganske vist korrekte, men taget ud af kontekst. Hvis du kigger på side 19, siden før dér hvor du mener at konstaterer, at du skulle have haft 30 Framfab aktier vederlagsfrit. Så vil du kunne læse at du skulle være indehaver af et multiplum af 10.000 Framfab aktier, for at komme i betragtning til at få "afrundet" din aktiebeholdning til et helt multiplum af 50 aktier. Aktionærerne tilbydes derfor enten at sælge deres aktier, hvis de har mindre end 10.000 stk. eller at købe mellem 1 og 9999 aktier, så de kan komme op på de magiske 10.000 stk. Dette skulle have været gjort i perioden 31. maj til 22. juni 2006. Dvs. du skulle i det tidsrum have købt 9980 Framfab aktier, for at kunne have fået gavn af det aktie split, eller have solgt dine 20 aktier. Med andre ord E-trade har fulgt retningslinierne fra Framfab og LB Icon (de fusionerede selskaber). Så jeg mangler stadig at se/høre noget der skulle skræmme mig fra at vælge E-Trade. Dette har i øvrigt lige mindet mig om at jeg glemte et andet vigtigt aktie tip, i mit foregående indslag: Hold dig jævnligt opdateret med hvad der sker i de virksomheder, som du har aktier i. (gerne oftere end hvert 4. år) |
Dette har i øvrigt lige mindet mig om at jeg glemte et andet vigtigt aktie tip, i mit foregående indslag: Hold dig jævnligt opdateret med hvad der sker i de virksomheder, som du har aktier i. (gerne oftere end hvert 4. år)
Bliv gratis medlem