Hej alle...og godt nytår Ideavelop er en nystartet opfindervirksomhed, med ide- og produktudvikling for øje. Vi realiserer egne og andres gode ideer. I forbindelse hermed skal vi have lavet en pæn, oplysende hjemmeside, som skal indeholde følgende; Forside med tekst, logo, 8 menuknapper med dertilhørende (8) undersider. Undersiderne består hovedsageligt af tekst, muligvis få billeder. Jeg søger en seriøs, loyal og kreativ web-wizzard til fremtidigt samarbejde, da vores kommende projekter ligeledes kræver hver deres site. Jeg bor i Slangerup v. Hillerød, og ser helst du bor indenfor rækkevidde, da jeg foretrækker personlig kontakt. Hvis du er istand til at yde ovenstående...til en fornuftig pris, så lad høre fra dig... Mvh. Michael Ideavelop Tlf.6166 1069 |
Website troldmand søges...
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Du er velkommen til at skrive til mig på trofo@trofo.dk Du kan se referencer på www.trofo.dk |
Heps jeg kunne virkelig godt bruge din hjælp... Hurtigst muligt.. kontakt Michael på 2685 8083 Takker... |
Hej.. Du er mere end velkommen til at kontakte mig på brian@fraende.dk eller 6130 6656 . Du kan se nogle af mine referencer her på www.fraende.dk |
Hvis du er interesseret i et WEB CMS som benyttes af over 200.000 brugere heraf mange multinationale virksomheder og som er nemt at bruge og til at betale så tjek www.t3cms.dk. Vi har erfaring fra over 100 webprojekter og du kan læse mere om Typo3 og se referencer på vores site. Typo3 er dansk udviklet og open source -så udgifterne til licenser er 0,- kr. Fordelene ved at vælge et udbredt websystem er mange bla. så risikere du ikke at skulle starte forfra hvis den person eller firma som har deres eget udviklede system pludselig lukker eller hæver deres priser. En stor del af vores kunder har startet med en løsning med noget hjemmelavet HTML eller CMS system og pludselig har de enten ikke kunne få rettet i det fordi firmaet er lukket eller også er det blevet for dyrt at få vedligeholdt :-)
|
Hej Michael Din virksomhed lyder spændende. Jeg vil meget gerne give dig et tilbud efter vi har talt sammen. Min virksomhed har mange års erfaringer med både store og små kunder. Jeg lægger stor vægt på en god kommunikation mellem Visual Angels og kunden - derfor har jeg mange kunder som kommer år efter år med nye opgaver. Jeg prøver også at finde en fair pris, som passer til opgaven. Og jeg tager gerne til Slangeup. Dorte Andersson |
Mit firma ligger i Helsingør, så det er ikke så langt fra dig, jeg sidder sammen med et par andre grafiske firmaer, så jeg kan hjælpe med web, tryk etc. Du kan ringe eller skrive, hvis du ikke har fundet en samarbejdspartner endnu og vi kan måske holde et møde. mvh. Thor B. Nørregaard www.propelcom.dk +45 31 22 22 21 Web Creations |
Hej alle... Tak for responsen og hurtige svar...Jeg har imidlertid fundet en udbyder, som efter eget udsagn lever op til kravene...Men jeg gemmer jeres indlæg til senere brug, hvis det bliver aktuelt. Mvh. Michael |
Må man spørge hvem du endte med at vælge? Jeg søger nemlig en kandidat, der meget vel kunne være din"website-troldmand";-) På forhånd tak. Mvh. René |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)