Hej alle sammen
Jeg står og skal til at bestille et læs hjem fra Kina med noget udstyr. Jeg har læst og fulgt med i Martin T's oplevelse med handel fra Kina og syntes at han fik leveringen til en god pris. Jeg har snakket med min leverandør og han siger de sagtens kan levere FOB. Men hvad så derfra? Hvordan sikrer jeg mig overførslen til min danske shipping agent overhovedet kommer til at ske? Hvem skal jeg bruge til dette? Altså hvilket firma skal står for det? Nogle der har erfaringer med disse ting?
Og hvad skal jeg være forberedt på?
Gracias på forhånd |
Hej Jaskob
Jeg er ejer at et agent firma som ligger her i Danmark - Your Business Partner.
I den forbindelse samarbejder jeg med en agent som er bosat i Kina og er min forlængede arm i Kina. Vi sørger for alt inden for branchen.
Kontrol af rigtigheden af den virksomhed du har fundet, prisforhandlinger, kontrol af de producerede varer samt finder den billigste leverandør som kan leverer din ordre på adressen.
Vi har godt med kunder og administrerer klienter som bestiller op i milion klassen. Vi har gode kontakter og kendskab til Fabrikker i kina. Så vi ved hvad man skal kigge efter.
Jeg er sikker på at mit firma kan spare dig en masse penge samt unødvendig tid brugt på snyde firmaer osv. Vi er meget billige at bruge, og vi er ekstremt flexible med alt. Jeg har oprettet en døgnservice, så hvis du pludselig bliver i tvivl om noget, kan du altid skrive til mig og få svar tilbage inden 6 timer. Vi tager først betaling når din ordre er færdigforhandlet og produktionen er igang.
Er du interesseret er du velkommen til at kontakte mig på
YBP.5800@Gmail.com - også selvom du kun vil have svar på nogle spørgsmål