Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fradrag - Kiropraktor ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Håber i også kan hjælpe mig denne gang :-)

 

Jeg har et lille enkeltmandsfirma med kun mig som "ansat"

Jeg går til kiropraktor/massage et par gange pr. måned for at forebygge, at en meget dårlig ryg, bliver dårligere.

Min kiropraktor siger at jeg kan fradrage det som en drift udgift, er dette korrekt ?

Hvis det er korrekt hvor skal det så bogføres ?

 

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE

Hej,

Jeg er en studerende fra Copenhagen Business School, der i mit afsluttende projekt ønsker at undersøge hvorledes Corporate Social Responsibility (altså virksomheders arbejde med samfundsansvar) påvirker kundetilfredsheden i danske banker. Da forummet her omhandler finansielle emner, og jeg dermed må formode at du/I har en vis finansiel interesse, håber jeg at du/I vil deltage i undersøgelsen og være med til at præge udviklingen indenfor bankernes ansvar overfor deres omgivelser.

Undersøgelsen vil tage ca. 5-10min, og du vil have mulighed for at deltage i lodtrækningen om ét styk Ipod Nano musikafspiller (4gb sort).

Link til spørgeskemaet: http://www.defgo.net/s.asp?id=1257450&c=ZVMR4ZZ&l=da

Med venlig hilsen

Alexander Kiær

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan du, hvis udgiften er lægeligt begrundet. Udgiften skal bogføres som "sundhedsudgifter" på en ny konto, du opretter til formålet.

Dbh
Anette Sand
http://anettesand.dk

 

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette