Jeg hjælper kvinder med at markedsføring og vil helt klart anbefale dig at møde folk dér hvor de er. Og de ER på Facebook.
Du behøver ikke selv at være på Facebook for at få succes dér. Social Adds på facebook er et glimrende stykke værktøj til at reklamerer for din gruppe på Facebook.
"Skrev manden lige GRUPPE på Facebook!?"
Ja, jeg vil foreslå at vi laver en gruppe og samler alle de folk der har brug for inspiration, rådgivning og hjælp til at finde vej igennem systemet.
Det kan godt være de har brug for hjælp her og nu, men i takt med at du opbygger et tillidsforhold til disse mennesker har de dig som "top of mind" når de står med et descideret problem.
Jeg opretter din gruppe og sætter dig ind i hvordan du administrerer den dagligt. Du behøver ikke at have en profil!
Mine spidskompetencer er indenfor arbejdsmarkedsområdet , dvs sygedagpenge, kontanthjælp, revalidering,fleksjob og førtidspension. Modtager man en af disse ydelser - eller vil man gerne søge om det - og løber man panden mod en mur, så kan jeg hjælpe ift konkrete opgaver. Det kan være ansøgninger, klageskrivelser ect , eller det kan være som tovholder på ens socialsag. Det er nemlig ret svært som ex sygemeldt borger at blive ved med at holde hovedet koldt og have overblik over egen sag. Drejer det sig om andre sager indenfor det sociale område, kan jeg også bistå med dette.
Jeg deltager også i møder med sagsbehandler. Mulighederne er mange..
Pris: kr. 600.00 incl. moms pr time. Mine opgaver ligger i "pakker", så ring til mig.