Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Økonomisystem integreret i webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Godt nytår, Aminoer.

Jeg er som indehaver at shoppen Hatteshop.dk kommet til en fase, hvor jeg er nødt til at integrere mit økonomisystem med min webshop.

Nu er det med hovedbeklædning, som med alt andet tøj - Det fåes i forskellige farver og størrelser.
Derfor er jeg på jagt efter et økonomisystem som kan eller er integreret med en webshop, og som kan lagerstyre et varenr. med to varianter (farver og størrelser).

Jeg har haft kig på Mamut Business Software men jeg syntes det virker tungt.

Er der nogen af jer webshop ejere, som har integreret økonomisystem og webshop? Og er der nogen som har samme problemstilling med varianter på et varenr.?

Så vil jeg meget gerne have et par kommentarer?

/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Fra Århus
Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 14:43
  Hej Anders,

Vi har integreret vores shop med SAP-Buisness One.. Som vi i det store hele har været godt tilfredse med. Dog skulle der nogle heftige ad-on''s på før det virkede efter hensigten. Men jeg ville henvende mig til et par IT-firmaer for at høre hvad de mener der skal til for eks. at køre SAP- B1 eller andre mindre økonomisystemer, hvor der også er plads til udvidelser uden at man skal skifte system inden for et par år.

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 23:23
Scancommerce (www.scancommerce.dk) og C5/Navision "spiller" sammen.

Jeg har begge dele, men har dog ikke fået lavet integrationen endnu, men jeg har valgt dem, fordi de kan lave det, men se evt. deres referencer eller ring til dem.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:34
Scancommerce (Scannet) er meget proff. Vi har haft et møde med dem og Navipartner
- samlet pris for 6 x Navision (tilrettet), shopløsning og webdesign: kr. 250.000,00....

Tænk langsigtet, og træk så lige vejret inden du begiver dig ud i en større investering.
Der er ingen tvivl om, at en integration mellem en webshop og et regnskabs-/fakturasystem
er den bedste løsning. Hvis "tingene ikke snakker sammen" begge veje, - så koster det
mange timer med manuel programmering og indtastninger.

Kig evt. efter en hosted løsning, som bl.a. DanDomain tilbyder.

De bedste hilsner,

Bo Saksager
ComputerButik A/S

www.computerbutik.dk - God kundeservice og lave priser

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 00:11
Dato: 03-01-2007 23:22:56 Forfatter: Lisbeth T. J. Scancommerce (www.scancommerce.dk) og C5/Navision ''spiller'' sammen.

Jeg har hørt at Navision desværre ikke understøtter mere end én variant og det er jo lidt træls, når man nu handler med tøj, som jo ofte er i både farver og størrelser  

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Skrevet kl. 09:33
Dato: 03-01-2007 23:33:34
Forfatter: ComputerButik

Scancommerce (Scannet) er meget proff. Vi har haft et møde med dem og Navipartner
- samlet pris for 6 x Navision (tilrettet), shopløsning og webdesign: kr. 250.000,00....

Det må være en ret avanceret Navisionløsning med mange timers
tilretning de har givet pris på - Jeg troede ellers at de tider, hvor
IT virksomhederne tog uanede summer for løsninger, bare fordi ordet
"IT" ingår, var overstået.

Det er klart at Navision stadig
er en mærkevare inden for økonomisystemer,  men  jeg mener bestemt at
det må kunne gøres væsentlig billigere.
Al respekt for Navision eller MS Dynamics - Hvis jeg skulle anskaffe en system med rigtig mange
samtidige brugere på og med ekstremt mange transaktioner ville jeg nok
også vælge samme, men ellers er min generelle holdning, at det er for
dyrt.

Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Skrevet kl. 09:39
Dato: 04-01-2007 00:10:54
Forfatter: Christobel

Dato: 03-01-2007 23:22:56 Forfatter: Lisbeth T. J. Scancommerce (www.scancommerce.dk) og C5/Navision ''spiller'' sammen.

Jeg har hørt at Navision desværre ikke understøtter mere end én variant og det er jo lidt træls, når man nu handler med tøj, som jo ofte er i både farver og størrelser

Jeg tror nu nok at man kan få tilrettet en Navision, så den kan håndtere flere varianter.
Men der er jo masser af tøj virksomheder rundt omkring som har samme problemstilling.

Majbrit, hvad bruger du til styring af hvad der er på lager og ikke på lager - Kan du overskue det manuelt? Og hvad med din netbutik... Er det manuelt du skal "inaktivere" en vare, når du har udsolgt?

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 10:42

Så vidt jeg forstod på Scancommerce i 2005 har de kørt med moduler engang og vist nok også til priser over 200.000,- men disse moduler koster kun en brøkdel nu, og det var også derfor, jeg opfordrede til, at man kontaktede dem for et tilbud, der svarede til ens behov.

Og til Majbrit. Du har da nok ret i det med variablerne i Navision/C5 (de er i shoppen), men alt kan selvfølgelig laves, men desværre er det meget dyrt at få lavet specialtilretninger, så jeg vil gå ind i C5´s webforum og ønske det som en standard funktionalitet (det skulle man nemlig kunne nu, og andre brugere kan tilkendegive, at det ønsker de også. Jeg er selvfølgelig spændt på, om Microsoft så også tager sig af det).

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 49
Fra  Grid Athletics LLC Skrevet kl. 21:05

Hej,

Så vil jeg så lige opdatere priserne. Har lige haft et meget behangeligt møde med Navipartner og de har en løsning med design og betalingsløsning til 65.000 kr (incl moms) . Det er med hosted Microsoft Dynamics Navision, ecommerce modul og design af hele shoppen. 

Taget i betragtning at Dynamicweb og IBMs løsninger ligger mellem 100.000 og 750.000 kr så er Navipartners løsning meget rimelig. Men en endnu billigere løsning kunne være Dandomains webshop med integration til Navision (navipartner) som ligger i ca 7000 kr (+ca 2000 k/mdr hosting). 

Og nej, jeg skrev ikke forkert. IBMs WebSphere løsninger ligger fra 160.000 dkr til 740.000 dkr i listepris... 

mvh

Claus 

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 09:37

Hej

Vi har gennem mange år lavet webshops.

Vi udvikler special tilpasset webshop med integration som du vil have det til det økonomi system du vil have.

Vi har udviklet integrationer til Navion, winfinans, stella office - vi kan også hjælpe dig

Ring til mig 70 20 11 04 > spørger efter Robert 

/ Robert Radut rr@webia.dk www.webia.dk 70 20 11 04
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)