|
Jeg er som indehaver at shoppen Hatteshop.dk kommet til en fase, hvor jeg er nødt til at integrere mit økonomisystem med min webshop. Nu er det med hovedbeklædning, som med alt andet tøj - Det fåes i forskellige farver og størrelser. Derfor er jeg på jagt efter et økonomisystem som kan eller er integreret med en webshop, og som kan lagerstyre et varenr. med to varianter (farver og størrelser). Jeg har haft kig på Mamut Business Software men jeg syntes det virker tungt. Er der nogen af jer webshop ejere, som har integreret økonomisystem og webshop? Og er der nogen som har samme problemstilling med varianter på et varenr.? Så vil jeg meget gerne have et par kommentarer? |
Vi har integreret vores shop med SAP-Buisness One.. Som vi i det store hele har været godt tilfredse med. Dog skulle der nogle heftige ad-on''s på før det virkede efter hensigten. Men jeg ville henvende mig til et par IT-firmaer for at høre hvad de mener der skal til for eks. at køre SAP- B1 eller andre mindre økonomisystemer, hvor der også er plads til udvidelser uden at man skal skifte system inden for et par år.
Bliv gratis medlem