google bruger piger også meste og din side har kun 24 links uden besøgene ingen piger eller der skal bruges mange annonce kr på google adwords og facebook markedsføring mv.
Jeg mener derved søgeord optimere siden det er den billigste markedsføring
google bruger piger også meste og din side har kun 24 links uden besøgene ingen piger eller der skal bruges mange annonce kr på google adwords og facebook markedsføring mv.
Jeg mener derved søgeord optimere siden det er den billigste markedsføring
De har konkurrencer på deres hjemmeside for firmaer.
De LAVER konkurrencer for firmaer, og har dem på siden så de tjener lidt på Bluemango
Det har jeg fundet frem til efter at have kigget rundt på undersiderne, men jeg synes stadigvæk ikke det er forbruger venligt da kunden/jeg mister interessen på forsiden.
Hvis du på forhånd viste det var en side der omhandler konkurrencer ville det ikke være noget problem, men som første gangs besøgende synes jeg den er misvisende idet man ikke bliver fanget af konceptet med det samme.
Jeg synes at logo og navn er super frisk, jeg synes bare det er synd at forsiden ikke gør bedre opmærksom på konceptet. - ved f.eks. at skrive det med stor fed skrift på forsiden så ingen er i tvivl.
Det er ikke for at kritisere siden på nogen måde, trådstarten gjorde med det samme at jeg trykkede på linket for at se hvad det var.
Vi opretter konkurrencer for virksomheder, hvor brugerne kan tilmelde sig, ved bare at trykke "Synes godt om" og/eller dele linket med deres venner - Derefter oprette et indlæg som vil være et lod.
Jeg kan godt se ideen med at dele et link på f.eks. facebook og få reklame på den måde. Jeg kan også godt se ideen med at melde sig til en konkurrense for at vinde f.eks. et gavekort.
Jeg bliver bare ikke fanget af hvad det går ud på, på Jeres forsiden.
Jeg synes det er synd for jeg tror netop at der er mange der vil lukke ned, fremfor lige at læse en ekstra gang. Det er desværre sådan tingene har udviklet sig, og folk er generelt ikke særligt tålmodige, bl.a. mig.