Vi har arbejdet en del på at gøre siden så overskuelig som muligt, og er stadig noget vi arbejder på! Så vi vil utrolig gerne høre din kritik. Har du en idé til, hvordan vi ville kunne fange dig på forsiden?
Nu kan vi se, at du ikke har tilmeldt dig endnu. Eftersom du er en del af vores målgruppe, vil vi meget gerne høre, hvad der skulle til, før du tilmeldte dig? Er præmierne ikke attraktive nok?
Vi har arbejdet en del på at gøre siden så overskuelig som muligt, og er stadig noget vi arbejder på! Så vi vil utrolig gerne høre din kritik. Har du en idé til, hvordan vi ville kunne fange dig på forsiden?
Jeg har intet blikfang, ud over der står synes godt om rigtig mange steder. - og kort tror jeg det er en Facebook side jeg er havnet på.
Når jeg kigger på forsiden ser jeg aktuel konkurrence, vind gavekort på 500 kr. - hvem vil ikke synes godt om at vinde 500 kr.. men hvorfor synes godt om det?! - hvad med et link "deltag her" og derfra referer til "synes godt om".
Hvis jeg skulle have fanget interessen skulle "forsiden" have været mere overskuelig, og uden tvivl om hvor pokker jeg var havnet.
Det ser for mig ud som om der mangler en forside hvorpå der kort forklares om sidens koncept, og evt. en "deltag her" rubrik.
Kan I ikke surfe lidt rundt i blogverdenen? Find bloggere, der henvender sig til jeres målgruppe, skriv til dem og gør dem opmærksomme på jeres side, måske de så vil omtale det.