Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor har jeg ingen link på Google og Hotbot?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har netop kørt et link popularity check på http://www.marketleap.com/ og der har jeg en lang række links der peger på mig på MSN og Yahoo, men på Google og Hotbot har jeg ingen? Hvorfor finder de ikke de sider, der linker til mig????

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 06:48

Hvor lang tid har din side været online?

Det kan skyldes at du ikke har ret mange sider der linker til dig, og derfor har google og hotbot simpelthen ikke været forbi endnu.

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 09:46
Hej Martin

Den har skam været online i lang tid nu. Godt et halvt år tror jeg....

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 13:51
Hmm jeg er bestemt ikke nogen søgemaskinehaj, det indrømmer jeg gerne, men en søgning på site:localconsulting.dk viser da en del undersider?

link
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 13:58
Hej Martin

Det er rigtigt, men det viser ikke hvem der linket til mig.

Skriver du link foran i stedet for site, så viser google de sidder som linker til din side, men den viser sjovt nok ikke nogen ved min side.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 14:05
Ja der kan man bare se, jeg misforstod dig, det må du undskylde :)
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 14:08
Helt i orden :)

Nogen andre bud????

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 21:46
Google kan udemærket finde din links - men det er bare ikke sikkert den gider tælle dem med... Google viser kun det søgemaskinen selv definerer som RELEVANTE links.... Det gælder om at få sat din link ind i en relevant sammenhæng. Jeg har god erfaring med at du linker på relevante ord som også findes på siderne - evt. få linket dybt - den hopper Google oftere på. Lidt a´la:

"Jeg anbefaler dig at bruge en der ved noget om onlineundersøgelser - istedet for selv at begynde at researche helt fra bunden af - så tjek lige denne website som giver dig en grundig indførelse i hvordan du får Unikke Online Spørgeskemaer - men det er selvfølig bare mit råd."

Se SÅ at få nogen links til at tælle med...

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 21:59
Okay nu er jeg overhovedet ikke en haj.

Først hvad mener du med dybt?

Og dernæst hvorfor er det bedre end, at få nogen til at smide en link på deres hjemmeside, hvor der står http://www.localconsulting.dk

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 22:10

Læg mærke til at mit link ind på dit site ikke ramte forsiden hos dig - men derimod gik ned til (dybt) http://www.localconsulting.dk/produkter/online_undersoegelser/ på den måde prøver jeg at få Google til at se at mit linktil dig er relevant - fordi den kombinerer destination og link.  (ordene online undersøgelser matcher indholdet hos dig)

Hvorfor Google ikke bare knalder alle links på lige som nogen af de andre hænger sammen med deres Page Rank system som du kan læse mere om her...på Hvorfor bruge Google...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)