Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprette kontakt til erhvervsdrivende

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos!

Jeg ønsker forslag til hvordan man får oprettet forbindelse til en hulens masse af Danmark's virksomheder.

Det er lidt en balancegang, for det skal naturligvis gøres UDEN at være påtrængende (hvis det er muligt) - og prøve at foreslå dem at benytte vores services.

Er der (ud over Amino) større erhvervsnetværk hvor man f.eks. kan få fortalt lidt om hvad vi tilbyder?

Derudover vil jeg gerne have andre ideer til hvordan man får fat i erhvervsdrivende og får fremvist hvor genialt simpelt vores service er...

Mange tak for jeres indspark!

Tom Frank Christensen
FakturaService.dk

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 17:08

Hvis jeg var dig, ville jeg planlægge et stort fælles møde.
Hvor du simpelthen inviterer relevante virksomheder ud til en "snak" om hvorfor netop du kan tilbyde dem en service, de ikke kan få hos deres nuværende leverandører/producenter osv.

Hvis du kan fremlægge din forretningsstrategi, samt din service.
Er der HELT SIKKERT, nogle der bider på. Det kræver dog en del tilrettelæggelse planlægning.
Men det giver bonus med garanti, så længe dit koncept er oprigtigt og du brænder for det.

Mvh
Steffen Petersen

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 00:04

Jeg ville helt klart forsøge at skaffe et par virksomheder som kunder i starten - og bruge dem som referencer. Eventuelt tage én branche af gangen, så du er sikker på, at de nye kunder kender dine reference virksomheder.

Det er svært at indkalde virksomheder til et stort fællesmøde - for du skal have dem overbevist om dit produkts fortræffeligheder inden, ellers gider de ikke bruge tid på det. Møder er generelt spild af tid, alt kan klares via telefon/mail.

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 00:07
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tom,

Du er jo kun påtrængende, hvis de alligevel ikke er interesserede.

Hvad med "bare" at ringe rundt og aftale møder? Det virker stadig for mange.

Mvh Anders

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 11:15

Helt enig med ovenstående.
Møder er ikke spild af tid. Måske for de små kunder.
Men skal man fange de store fisk, skal man helt klart vise sine klienter at man har styr på tingene.
Det kan man ikke på samme måde over telefonen. Måske i starten for at gøre potentielle kunder interesseret i ens produkt/ydelse. Men skal man fange dem, er et personligt møde klart at foretrække 

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 11:40

Steffen Petersen:

Helt enig med ovenstående.
Møder er ikke spild af tid. Måske for de små kunder.
Men skal man fange de store fisk, skal man helt klart vise sine klienter at man har styr på tingene.
Det kan man ikke på samme måde over telefonen. Måske i starten for at gøre potentielle kunder interesseret i ens produkt/ydelse. Men skal man fange dem, er et personligt møde klart at foretrække 

Alting med måde, nogle gange kan et møde være en god ting - men jeg synes virkelig man skal vurdere det fra situation til situation. Det er ikke nødvendigt med et møde, hvis folk ved hvad man står for - og at man kan sit arbejde. Det er der referencer kommer ind i billedet.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:56

Mange tak for alle de gode svar - som ser ud til hovedsagelig at sige "møder"

Kort sagt er vi en faktura portal - en faktura portal der har kunder der sender fra 0 til 50000 fakturaer om måneden.

Vi vil meget gerne have begge typer kunder, altså massive afsendere og små tømmermestre.

Problemet er naturligvis at den der masse afsendelses gruppe, dem tager vi allerede nu møderne med og det er der ingen problemer i selvfølgelig, mens den lille tømmermester ikke møder os.

Målet for mig med dette spørgsmål var hovedsageligt... Hvordan får jeg fat i alle de små også?

Problemet med de små er at her og nu tjener man ikke noget på dem, f.eks. koster en faktura afsendt gennem os kun 2,80 ekskl. moms og plus porto - mens EAN fakturaer koster 2,80 ekskl moms. E-mail til E-mail fakturering er gratis.

For at få fat i de erhvervsdrivende skal det altså være omkostningslet, tidsforbrug per kunde skal helst være lav for at fange ham, vores support er gratis.

Der er ingen tvivl i mit sind om at det vi tilbyder er et superb produkt, desuden koster det praktisk taget ingenting. Vi VIL VÆRE BILLIGST er der en eller anden reklame der siger.. Det siger vi så også...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:50

Tom Frank Christensen:

Mange tak for alle de gode svar - som ser ud til hovedsagelig at sige "møder"

[...]

Målet for mig med dette spørgsmål var hovedsageligt... Hvordan får jeg fat i alle de små også? 

De små kan være svære at få fat på med jeres produkt. Paradoksalt nok kan du risikere, at de har behov for mere end blot fakturaudsendelsen, for at det er let. Tømrermesteren laver jo enten selv en faktura - og så er det bøvlet at skulle involvere en ekstern omkring resten - eller også sender han det hele ud til sin eksterne bogholder - som også klarer faktureringen.

Hvis nogen udsender mange fakturaer, er det typisk fordi de er store - og dermed har timelønnet personale ansat - eller også at ejeren har en "masseservice" - som trækker ressourcer ud af hans dagligdag at fakturere.

Så enten skal i udvide konceptet betragteligt, eller også erkende, at det segment simpelt hen ikke er interessant at komme ind på.

Tom Frank Christensen:

Der er ingen tvivl i mit sind om at det vi tilbyder er et superb produkt, desuden koster det praktisk taget ingenting. Vi VIL VÆRE BILLIGST er der en eller anden reklame der siger.. Det siger vi så også...

Et godt råd - lad være med kun at slå på pris. Jeg har intet imod at betale 1000 kr/md, hvis det giver min virksomhed 2000 kr/md værdi, modsat noget der kun koster 100 kr/md men giver mig 200 kr/md værdi.

Slå på, at jeres produkt frigiver ressourcer til andre, mere væsentlige ting. Prisen er sekundær. Overvej evt om i kan få lavet moduler, der integrerer ind i økonomisystemer, så man f.eks. kan sende en papirfaktura direkte fra e-conomic med jeres system. Ikke noget med genindtastning, eksport og så videre - klik og fakturér.

Dét vil blive et hit!

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 15:03

Allan Jensen:

Et godt råd - lad være med kun at slå på pris. Jeg har intet imod at betale 1000 kr/md, hvis det giver min virksomhed 2000 kr/md værdi, modsat noget der kun koster 100 kr/md men giver mig 200 kr/md værdi.

Slå på, at jeres produkt frigiver ressourcer til andre, mere væsentlige ting. Prisen er sekundær. Overvej evt om i kan få lavet moduler, der integrerer ind i økonomisystemer, så man f.eks. kan sende en papirfaktura direkte fra e-conomic med jeres system. Ikke noget med genindtastning, eksport og så videre - klik og fakturér.

Dét vil blive et hit!

Mange tak for dit input Allan Smile

Vores system kan allerede acceptere import af OIOXML fra f.eks. Navision C5.

Vi har en API der kan modtage fakturaer postet direkte ind i vores system. (altså nada indtastning fra f.eks. en webshop).

Du har ret i at vi skal have lavet nogle integrationer fra webshops. Så jeg skal ud og have fat i nogle webshop owners.

Har nogen her en idé om en mega liste med webshop services i Danmark som jeg kan kontakte? Vi bør selvfølgelig også udvikle moduler til diverse webshops.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:27

Hej Tom

Ring til mig på mandag og se om du kan sælge mig ideen. Jeg er freelance-bogholder med 10-12 kunder i dit segment. Forklar mig det, så jeg forstår det - fanger det, skal jeg bringe det videre til mine kunder. Du kan fange mig på 61 28 83 84 - bedst mellem 9 og 11.

Michael

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)