Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvindelig partner søges til ny Dating virk.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Malmo
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey derude :)

Jeg har de sidste 3 år arbejdet intens med forbedre mænds kommunikation med det modsatte køn. Det har resulteret i at jeg har været med til at starte to forskellige virksomheder op i den tidsperiode, SpeedUpLife og Adam Braff.  Hvor jeg har utallige workshops, seminar og coaching sessioner bag mig i lande som Danmark, Sverige, Norge og Island.

Nu er tiden inde til at jeg skal stå på egne ben og iværksætte alle mine nye og gamle ideer til gavn for mig selv. Så man kan få den anderkendelse af ens arbejde man fortjener, istedet for at være et reservehjul i andres organisation. Derudover er det nødvendigt at innovere nichen yderligere.

Udformningen af det nye koncept kommer ikke længere til at kun fokusere på mænd. Mit mål er at tilbyde samme service for kvinder og parforhold. Så alle kan få gavn af mine metoder og viden på området.

I denne anledning søger jeg en kvindelig samarbejdspartner.

Jeg ser samarbejdet være rettet på de to områder jeg vil integrere i mit koncept (kvinder og parforhold) Da det vil være mest hensigtmæssigt at det er en kvinde, så jeg kan få den nødvendig sparring og feeback på de planlagt produkter som skal udvikles.

Din Profil

- Du bor i København

- Du er mellem 20- 30 år

- Du er Social intelligent

- Du har viden på områder som kommunikation, social dynamik, psykologi og eventuelt coaching

- Du kan biddrage til udvikling af e-bøger og audiobøger

- Du har selvdisciplin og brænder for at arbejde med Dating

Dette er blot en overordnet beskrivelse af mit projekt, for i første omgang at mærke hvor varmt vandet er på Amino :)

Finder du dette projekt interessant skal du være velkommen til at sende mig en PM herinde eller en mail på ninovalentino333@mail.com

Ønsker alle derude en god tirsdag

Alt det bedste herfra

Nino

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)