Hej Aminoer.. Har to spørgsmål som jeg håber nogle SEO eksperter kunne besvare. Jeg har undret mig over om det har betydning hvis man skriver æ ø å på sin hjemmeside eller html-værdierne: Æ Ø Å, vil dette har en betydning i SEO sammenhæng eller er det hip som hap?
Og så noget andet. Hvis man bruger nogle af de mange værktøjer som findes derude om keyword densitet, vil man kunne opdage i de flestes tilfælde at det som topper over ord i densitet er ord som: at, vi, dig, jeg, har, er osv... Hvordan ser google på disse ord? Jeg har netop opdaget at nogle værktøjer derude underlader at tage disse ord med, mens andre viser dem.. Hvad skal man stole på?
Håber i kan svare.. Kh. Mig ;) |
Det ahr ikke nogen betydning om det er det ene elelr det andet, Så længe man sætter charset til det rigtige, så bliver der ikke nogen fortolkningsproblemer.Alexander R. B:Jeg har undret mig over om det har betydning hvis man skriver æ ø å på sin hjemmeside eller html-værdierne: Æ Ø Å, vil dette har en betydning i SEO sammenhæng eller er det hip som hap?
De værktøjer som tager de ord med, er værktøjer som ikke er lavet til det danske sprog. Du kan derimod være meget sikker på at Google godt kender til disse ord.Alexander R. B:Og så noget andet. Hvis man bruger nogle af de mange værktøjer som findes derude om keyword densitet, vil man kunne opdage i de flestes tilfælde at det som topper over ord i densitet er ord som: at, vi, dig, jeg, har, er osv...
Hvordan ser google på disse ord? Jeg har netop opdaget at nogle værktøjer derude underlader at tage disse ord med, mens andre viser dem.. Hvad skal man stole på?
Men ud over det, så skal du stadig tænke på ordsammensætninger som brugeren kunne søge på. med det mener jeg at et søgeresultat med eller uden den type ord vil give lidt forskellige søgeresultater.
MVH Kim