Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det er google som ringer!!!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det sjove er, at sælgerne også ringer til os konsulenter, der faktisk sidder med Google Adwords til dagligt. De gør sgu deres forarbejde godt var No Big Smile

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:13

René - Adwords mand:
De gør sgu deres forarbejde godt

Ja, de gør deres forarbejde helt korrekt.
Det ville koste alt for meget at undersøge hvert enkelt firma, når man alligevel bare vil sælge fup.

mvh Hans

Fra frederiksberg
Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:55
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja det gør de.

Skriv din mail så skal jeg nok skrive og henvise dig.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:02

charlin - indlægget og seneste svar er 9 mdr. gammelt og fra sidste år (og nok heller ikke aktuelt længere). Husk at læg mærke til det når du bruger søgefunktion og søger efter et indlæg og svarer. :)

Fra frederiksberg
Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 20:13

Ved godt indlægget er gammelt, men kan se der er et par "nye" svar ..

Læste at flere siger at "Google ikke ringer rundt" ... Der må jeg sige at jeg er uenig. Google.dk er nemlig begyndt at ringe rundt og det ved jeg, for jeg kender en som arbejder for Google Adwords. Det kan godt ske at en google medarbejder ringer til dig for at hører mht. til din adwords konto ...

Det er ihvertfald hvad jeg har fået fortalt :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 20:22

Vi blev kontaktet af dem på e-mail for at høre om vi ville have hjælp til optimering af vores google konto og at han ville ringe på en bestemt dato.

Da han ringede vidste han alt hvad han snakkede om og vi snakkede i næsten 2 timer om optimering af vores konto på google og han kunne gå ind og lave ændringer og vise mig ting uden jeg havde givet ham oplysninger på noget som helst.

Nummeret han ringede fra passede godt med Dublin og han præsenterede sig selv om værende en del af et team. Et team som fungerer lidt som det man i normale virksomheder kalder for Account managers, de ville ringe engang i hvert kvartal for at høre hvordan det går og høre om vi havde brug for hjælp.

Det skal så også siges at vi smider en pæn formue efter google hver måned og vi har i forvejen en måneds kredit.

Hvis jeg graver min mail igennem, kan jeg måske finde navnet på den person som kontaktede mig, men hvis han _ikke_ var reel, så fatter jeg ikke hvor han har adgang til vores Adwords og Analytics data fra og hvordan han kunne fortælle mig så meget om vores konto jeg ikke vidste.

Hvis han var en Røver, var det eneste han berøvede da sin egen tid, fordi vi lærte en del.

Han viste mig f.eks "mistede visninger" på kampagne niveau, hvor han forklarede at det hang sammen med relevansen på vores landingpage som ikke var særlig god generelt fordi vores HTML struktur ikke var så god som den kunne være og fordi nogle af vores landingpages overhovedet ikke var med i de organiske resultater.

Den algoritme de bruger til at måle relevansen for landingpages i adwords lignede noget nær den samme som den de bruger i de organiske resultater og vi fik at vide, med en bedre side og optimerede landingssider, kunne vi spare 10-15%.

Er det en and?

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 21:13

Har også indenfor den seneste måneds tid oplevet at blive kontaktet af "Google". Kvinden der ringede spurgte om jeg havde fundet ud af, hvordan jeg anvendte mine "bonusklik", som jeg jo havde erhvervet gennem deres kampagne her på Amino.

Så jeg tænker, at hvis hun virkelig ikke var fra Google, hvordan skulle hun dog så vide at jeg sad inde med en kampagne kode???

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:19

nu var de givne svar og denne tråd også fra sidste år, og 9 måneder gammelt. Derfor skrev jeg også tidligere at det ikke giver mening at hive tråden frem, eftersom indenfor online marketing er 9 mdr. gamle svar ofte ikke særlig brugbare.

Der kan og er sket meget på de seneste 9 måneder hos Google, men der er selvfølgelig også forskel på et serviceopkald og et salgsopkald...

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)