Jeg søger ekstra arbejde! Jeg er en ung fyr på 24 år, som er i fuldtidsjob, og snart færdig som finansøkonom! Men dog stadig kunne bruge lidt ekstra indkomst, "hvem kan ikke det" :) Jeg er allerede igang med Akassenu.dk, som er mit første projekt, men søger samtidig en mere sikker indkomst ved siden af. Jeg vil derfor hører om der er nogen her på Amino, som kender nogen, som kender nogen... Der kunne have brug for en ekstra hjælpende hånd. Og jo, jeg slår sku gerne din græsplæne for håndøre, jeg tager gerne din opvask, hvis du er for doven... Eller har du bare noget mindre sjovt arbejde på din hjemmeside/webshop, så klare jeg den gerne :-) Jeg vil bare hulens gerne finde et ekstra job! Jeg er meget fleksibel, og ville egentlig kunne stå til rådighed alle hverdags aftener og i weekenderne! Så hvis du mangler en ekstra hånd, eller bare en ung fyr med drive og et arbejdsraseri udover alle grænser, så skriv endelig til mig! Indtil da, vil jeg forsat knokle for, at få akassenu.dk op og køre på fuld skrue :D
|
Folk er nok ligeglade med dine grunde til at søge arbejde, faktisk er dine grunde ligefrem skadelige for ansættelse :)
En arbejdsgiver, vil vide hvad du kan bidrage med, alt andet er sekundært.
Held og lykke.