Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsøkonom søger praktikplads medio januar 2011 - medio marts 2011

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ung energisk Markedsføringsøkonom søger spændende og udviklende opgaver hos jer. 

Jeg er i gang med at uddanne mig til markedsføringsøkonom på Niels Brock. Som en del af min uddannelse skal jeg i praktik i 3-5 måneder, i en virksomhed. I denne periode skal jeg også skrive en opgave om en given problemstilling i den valgte virksomhed.

Jeg har modtaget undervisning I mine obligatoriske fag som er:

·      International markedsføring og salg

·      Økonomi: Budgettering, økonomistyring, Mikro/Makro økonomi

·      Kommunikation, organisation og ledelse

·      Erhvervsret

Derudover har jeg modtaget undervisning I mit valgfag som er:

·      Markedskommunikation

Arbejdsopgaverne i praktikperioden kan udarbejdes, så den passer til den valgte virksomhed, Der ligger ikke nogle faste arbejdsopgaver praktikperioden skal indeholde. Da jeg vil modtage SU I praktikperioden og det er et ulønnet ophold er det omkostningsfrit for virksomheden at modtage den arbejdskraft jeg yder.

Om mig selv som person kan jeg oplyse, at jeg er venlig, imødekommende og meget kvalitetsbevidst. Jeg er et af de mennesker, der får energi af "at være på". Jeg kan i det hele taget godt lide at arbejde sammen med andre, der brænder for det samme som jeg. Jeg er af den overbevisning at jeg er en flittig ung mand, der ikke stiller sig tilfreds med hvad som helst, men som gerne bliver de ekstra timer på kontoret der gør at projektet kan blive perfekt og ikke mindst færdigt til tiden. Jeg er bosat i det indre København så en virksomhed i Storkøbenhavn ville være at foretrække.

Jeg har masser af erhvervserfaring fra mine tidligere fritidsarbejder, hvor jeg har været i gang siden jeg var 13. I mine tidligere jobs har jeg primært arbejdet indenfor salg og service. Mit CV samt andre relevante referencer fremsendes gerne på opfordring.

Mine interesser er:

·      Jeg har stor interesse i mode

·      Jeg har stor interesse indenfor fotografering, som jeg også dyrker på fritidsplan

·      Jeg bliver inspireret af god musik og af det mere visuelle

Ydermere kunne et studiejob også være interessant for mig før praktikken for at få et dybere kendskab til virksomheden og dens værdier.

Håber der er en virksomhed der sidder her midt I ressecionen og kunne bruge noget gatis arbejdskraft og som samtidig brænder for at lære fra sig til en fremtidens mand. 

Med venlig hilsen Rasmus Olsson

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)