Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

345kr for omtale i 1 nyhedsbrev 5.164 modtagere + annonce på site 1 uge med ca.35.000 besøg pr. måned

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lykke,

Jeg vil gerne prøve det af.

Vil du være venlig at sende mig en mail med specifikationer og tidspunkt for næste ledige spot.

Med venlig hilsen

Michael Boenstedt

info (at)  yah . dk

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 11:06

Hej Erik,

Først, desværre kan jeg ikke sige hvor mange der åbner dem, men vores ittelbyder somregel på gratis godter og det hjælper. Men det kan jeg forstå er noget jeg skal have undersøgt.

De 35.000 er på  hele hjemmesiden og annoncen er på samme sted på alle sider på hjemmesiden.

Der udsendes et nyhedsbrev ugentligt i øjeblikket da vi har mange nye spændende features at præsentere til brugerne.

Det kan være tekst ligesåvel som banner, altså også i en form så det ligner at vir tortæller historien til vores brugere.

Mange venlige hilsner

Lykke

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 11:15

Hvis nogen har sendt mig en e-mail vedrørende dette annoncetilbud er der en mulighed for at den er druknet i det hav af emails jeg modtager dagligt.

Du er meget velkommen til at skrive igen

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 01:57

Annoncør nyhedsbrev

Der giver dig muligheder på kort og lang sigt, nationalt og internationalt.

Få adgang til vores unikke kampagnemugligheder, vi netop er i færd med at udvikle.

Det skal være målrettet, personligt og fortroligt, det miljø kan vi levere og i 2011 bliver det til virkelighed, hvor du kan sammensætte din egen liste af modtagere via brugerdata eller din egen survey, når du har sammensat din liste kan du gemme dem med et kampagnenavn og sende private beskeder til dine udvalgte modtagere.

Modtag freewebsites annoncør nyhedsbrev

• Få besked ved lancering af muligheder for at annoncere til udvalgte målgrupper baseret på detaljeret bruger information
  • Kun abonnementer kan få mulighed for at  udsende surveys forud for deres kampagner
  • Bliv opdateret om brugervækst i Danmark
  • Bliv opdateret om international vækst, i specifikke lande, så du kan internationalisere via målrettet og personlig annoncering med private beskeder
  • Hør om muligheder for tracking og statistik af dine kampagner hos freewebsite
  • Modtag freewebsite's annoncør nyhedsbrev fordi vi kun udsender når der er godt nyt!
  • Muligheder for Lead kampagner via private beskeder

Som modtager freewebsites annoncør nyhedsbrev, får du annoncemuligheder til bedre priser og mere målrettede og personlige forhold som du ellers skal lede længe efter.

som modtager af freewebsites annoncør nyhedsbrev modtager du KUN nyhedsbreve når der virkelig er nyt der betyder noget for dine markedsføringsbehov                                                                                                                                                                             

Modtag freewebsites annoncør nyhedsbrev

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan se at annoncen går igen på Jeres tyske og engelske sider, hvor mange af de 35.000 besøg er danske?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 05:01
Lad mig høre mere om denne mulighed, smid evt. en pm kenn
Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 12:30

Nicolaj Thomasen:

Jeg kan se at annoncen går igen på Jeres tyske og engelske sider, hvor mange af de 35.000 besøg er danske?

Yderst relevant spørgsmål, som der desværre endnu ikke er svar på.

Håber at der bliver svaret på dette, da det har høj indflydelse på målgruppen og dermed også annoncen.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)