Vi har samlet en pakke med de vigtigste ting, som du skal bruge for at få en komplet webshop. Ved bestilling af vores magento bundle-tilbud vil du således få en komplet køreklar magento webshop med valgfri skabelon, installering af Epay-betalingssystem, fire flotte billeder til forsiden, design af logo, 1 års hosting samt gratis support.
Installation af magento Vi sørger altid for at installere den nyeste version af magento. Installationen sker på dedikeret magento servere, der er placeret i Danmark. Vi sørger selvfølgelig for at sætte shoppen op med dansk sprogpakke og dansk valuta samt dansk moms.
Valgfri skabelon Du kan frit vælge mellem vores mange kvalitetsskabeloner. Alle skabeloner bliver installeret og eventuelle billeder med tekst vil blive oversat til engelsk. Har du selv fundet en skabelon et andet sted, installerer vi naturligvis også denne. Du skal dog selv sørge for at købe skabelonen.
4 gratis billeder til forsiden En webshop skal være lækker at se på for brugerne, vi designer derfor 4 billeder, som vi indsætter i en widget på forsiden. Vi lægger den tekst ind på de billeder, som vi i fællesskab er blevet enige om. Herefter sættes de ind på forsiden og kører i en flot rotation (fade in fade out).
Epay betalingsgateway Vi sørger for at sætte epay betalingsgateway op. Det eneste vi skal bruge fra dig er dit forretningsnr. fra PBS. Din shop vil herefter kunne modtage de kort, som du har tegnet abonnement på hos PBS. (1)
Design af logo Vi designer et logo, der passer til din webshop samt de produkter du skal sælge. Du modtager et par eksempler og vi redigere dem indtil du er tilfreds. Herefter sætter vi logoet ind på din nye webshop. Har du allerede et logo, sørger vi for at indsætte det på din webshop.
Hosting på dedikeret magento serverer Vi samarbejder med et dansk hosting firma, der sørger for hosting af din webshop. Vi stiller store krav til vores samarbejde og kan garantere høj oppe tid og hurtig magento hosting.
(1) Epay koster 599,00 i oprettelse og 199,00 pr. måned.
Jeg får sikkert på nakken for at stille mig en smule kritisk overfor dit tilbud - men det må jeg tage ;-)
Jeg undrer mig at du kan tage 5k for et template på dit website, som er gratis eller kan købes til billige penge direkte hos template udbyderen, eksempelvis: HelloThemes.
Jeg skriver ikke fordi jeg har ondt i røven over din business, da vi slet ikke har samme kundesegment - men er mere til de kunder der måske ikke lige kan gemmenskue at de køber en template til overpris.
Som kunde vil jeg få mere ud af at købe templaten selv, og bede Magentohotel om at installere den på det nye fine shophotel, som sikkert alligevel er hostet hos Magentohotel - og dernæst betale de ekstra timer der måtte komme i tilrettelse mv.
Den er lidt billig Henrik (din respons), han skriver ikke noget om at det er for templaten man betaler 5k.
Der bliver meldt ud man betaler for installation og opsætningen som jeg læser det. Jeg har ikke lige nogen anelse om hvor lang tid det tager at sætte en Magento side op med det der er forklaret.
Men i det mindste meldes der klart ud hvad prisen er, og hvilken ydelse man modtager...
Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.
Jeg undrer mig at du kan tage 5k for et template på dit website, som er gratis eller kan købes til billige penge direkte hos template udbyderen, eksempelvis: HelloThemes.
Den er lidt billig Henrik (din respons), han skriver ikke noget om at det er for templaten man betaler 5k.
Der bliver meldt ud man betaler for installation og opsætningen som jeg læser det. Jeg har ikke lige nogen anelse om hvor lang tid det tager at sætte en Magento side op med det der er forklaret.
Men i det mindste meldes der klart ud hvad prisen er, og hvilken ydelse man modtager...
Jeg tror kommentaren var rettet imod de priser der er listet på trådstarters hjemmeside, og altså ikke direkte i forhold til dette tilbud.
Sælger man noget for billigt, så forstår ingen det kan lade sig gøre, og der bliver helt sikkert snydt med licencer, brugt børnearbejdere, ingen service, skjulte dagsordener, lavet dårligt arbejde etc.
Sælger man noget for dyrt, bliver man slagtet fordi nogen kan finde det billigere eller gratis på nettet, og syntes så at det er fair at webbureauet installere det gratis, og selvfølgelig supporterer og giver garanti for at det virker.
Ja, jeg vil også afholde mig fra at komme med tilbud eller beskrivelser af produkter på Amino - man kan være helt sikkert på at blive grillet på den ene eller anden måde af konkurrenter og "folk der ved bedre"....
Det jeg syndes der var dejligt ved ovenstående tilbud var at der var tale om en åben pris fra en leverandør, at han så bliver "angrebet" af kollegaer der driver forretning med "ring og høre mere om prisen og indholdet" - det er sku lidt for nemt.
Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.