Hej alle aminoer Jeg har netop oprettede min anden Affiliate site. |
Hej Mads
Jeg får en fejlmelding på linket - tænkte du gerne ville vide det så du kunne rette det
Hej alle aminoer Jeg har netop oprettede min anden Affiliate site. |
Hej Mads Jeg får en fejlmelding på linket - tænkte du gerne ville vide det så du kunne rette det |
Det er rettet. (nu) |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Tak fordi du sagde det (: |
Hej Mads W Var så lidt og god søndag. |
Når du laver linkene, skal du lige skrive http:// foran domæne navnet. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Vil da lige nævne vi søger nogen Skribenter. |
En sider stod det indeholder bl.a. da det er en længere beskrivelse man forvente i en artiklen ikke kun kort læsning på 2 minutter skriver man alt hvad det indeholder dette produkter vis for kort skal jeg finde andre kilder også, det giver meste i google ekstrem lange beskrivelse der er unikke og folk linker gerne til unikke beskrivelse, stil store krav til dine skribenter til din side. Tjekket de fleste undersider der mangler nogle længere artikler overalt. Bliv skribent denne er meget afgørende den forbedres skriv en masse krav hvor lange artikler skal være , de skal være unikke og dit produkt er noget særlige Burde være en betingelse side under skribent søges, der er lavet en grunde list om krav til skribenter til din side, som de godkender ved at oprette sig skribent af din side . Der skal gøres mere ud ad dine sider bliver godt indekset i google , Korte titler til google og ingen unikke urler |
Har du solgt siden Mads? |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?