Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Update på akassenu.dk, giv mig venligst lidt feedback :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Akassenu.dk

Så har jeg fået kigge på nogle af de ting, som blev nævnt sidste gang. Jeg har bl.a. fået hjælp til pænere URLs, fået sat blog op, og er nu i fuld gang med linkbuilding osv.

Men der er et par ting jeg gerne lige vil have feedback på. Hvordan fungere det her, hvor jeg har indsat grafen ude til højre? Er det forståelig, eller ville det fungere bedre under artiklen. Og vigtigst af alt, må jeg overhovedet tage ting fra rapporten???

Kan jeg gøre dette bedre, så folk nemmere kan finde "anmeldelser" af de forskellige a-kasser? Jeg har skrevet, at man skal klikke på logoet, men ligger man mærke til det???

Og hvordan fungere det her, hvor jeg har lavet en bjælke i toppen af hver anmeldelse, for nemt at kunne klikke mellem de forskellige a-kasser???

Ellers bare kom med en masse feedback, hvis der er noget jeg har overset, burde tænke på, eller andre sjove ideer :)

På forhånd tak...

Akassenu.dk - Oversigt over A-kasser og fagforeninger i Danmark

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 11:55

Rigtig flot hjemmeside.

Jeg viste ikke man kunne læse mere om fagforeningerne før jeg læste dit indlæg igen.

Lav en knap under tilmeld dig, hvor du skriver "læs mere" eller sådan noget :)

Tilmeldt 17. May 10
Skrevet kl. 11:59

Next.man:

Rigtig flot hjemmeside.

Jeg viste ikke man kunne læse mere om fagforeningerne før jeg læste dit indlæg igen.

Lav en knap under tilmeld dig, hvor du skriver "læs mere" eller sådan noget :)

Klart! Det skal selvfølgelig med :)

Takker....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:55

Flot design Smile

Er der ikke flere end 3 fagforeninger kan ikke se mere der er beskrevet på din siden ?

Fodnoten ville jeg vælge mørk takstfarve på hvid baggrund end dem valgte tekstfarve  den er for lys , i fodnoten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 17. May 10
Skrevet kl. 17:22

Mikael christiansen:

Flot design Smile

Er der ikke flere end 3 fagforeninger kan ikke se mere der er beskrevet på din siden ?

Fodnoten ville jeg vælge mørk takstfarve på hvid baggrund end dem valgte tekstfarve  den er for lys , i fodnoten

Jo der er helt klart flere ! Men det er primært a-kasser jeg ligger fokus på. Så har primært valgt fagforeninger, hvor jeg også på siden har beskrevet deres a-kasse :)

Tilmeldt 17. May 10
Skrevet kl. 07:41

Come on Amino :) Kunne godt bruge lidt feedback...

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 08:09

Hej Lars.

Lars:

Så har jeg fået kigge på nogle af de ting, som blev nævnt sidste gang. Jeg har bl.a. fået hjælp til pænere URLs, fået sat blog op, og er nu i fuld gang med linkbuilding osv.

Har kigget lidt på din side, og må sige at det ser rigtig godt ud.

Lars:

Men der er et par ting jeg gerne lige vil have feedback på. Hvordan fungere det her, hvor jeg har indsat grafen ude til højre? Er det forståelig, eller ville det fungere bedre under artiklen. Og vigtigst af alt, må jeg overhovedet tage ting fra rapporten???

Jeg ville nok placere billedet neden under artiklen, da den jo er en del af artiklen og ikke bare et tilfeldigt billed, som jeg troede ved første øjekast.

Lars:

Kan jeg gøre dette bedre, så folk nemmere kan finde "anmeldelser" af de forskellige a-kasser? Jeg har skrevet, at man skal klikke på logoet, men ligger man mærke til det???

Jeg fandt først ud af at man kunne trykke på logoerne efter at have læst din tekst her på amino, personligt syntes jeg godt der kunne være en "Læs Anmeldelse" knap lige neden under "Tilmeld Dig" den skal så være magen til, eller også ville jeg også tilføje et lille link unden logoerne hvor der stod "Læs Anmeldelse" evt bare med et str. 10px i skrift størelse.

Lars:

Og hvordan fungere det her, hvor jeg har lavet en bjælke i toppen af hver anmeldelse, for nemt at kunne klikke mellem de forskellige a-kasser???

Igen her havde jeg ikke set dem som link til de andre anmeldelser. så igen her ville jeg nok se om jeg ikke kunne komme lidt tekst på. evt med lidt tekst over eller under billederne.

Ud over det så er der på denne side http://akassenu.dk/akasse/min-a-kasse.html 3 link til PDF filer under Tilmeld Dig knappen, dog er det første link ikke et pdf dokument men du har et pdf icon foran, dette ville jeg nok rette.

Tilmeldt 17. May 10
Skrevet kl. 09:40

Michael R. Gertz:

Hej Lars.

Lars:

Har kigget lidt på din side, og må sige at det ser rigtig godt ud.

Lars:

Jeg ville nok placere billedet neden under artiklen, da den jo er en del af artiklen og ikke bare et tilfeldigt billed, som jeg troede ved første øjekast.

Lars:

Jeg fandt først ud af at man kunne trykke på logoerne efter at have læst din tekst her på amino, personligt syntes jeg godt der kunne være en "Læs Anmeldelse" knap lige neden under "Tilmeld Dig" den skal så være magen til, eller også ville jeg også tilføje et lille link unden logoerne hvor der stod "Læs Anmeldelse" evt bare med et str. 10px i skrift størelse.

Lars:

Igen her havde jeg ikke set dem som link til de andre anmeldelser. så igen her ville jeg nok se om jeg ikke kunne komme lidt tekst på. evt med lidt tekst over eller under billederne.

Ud over det så er der på denne side http://akassenu.dk/akasse/min-a-kasse.html 3 link til PDF filer under Tilmeld Dig knappen, dog er det første link ikke et pdf dokument men du har et pdf icon foran, dette ville jeg nok rette.

Tusind tak fordi du gad tage dig tid til at lure lidt :) Jeg vil lige få rettet tingene. ét er man selv sider og kan finde rundt på siden, men hvis brugerne ikke kan, er det jo fuldstændig ligegyldigt.. Jeg takker mange gange :)

Ha en god dag!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)