|
forsiden virker fint her , men alle undersiderne virker ikke
|
forsiden virker fint her , men alle undersiderne virker ikke |
.
Sygt - men forklarer jo så lidt bedre hvad der er sket .. |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Den ser ikke alt for aktiv ud ;) Hacked!! |
Besøg min musikblog hvor jeg anmelder danske album og singler
Jeg tillader mig lige at skrive det med sort i stedet for hvidt Martin:
Ups! Dette link er tilsyneladende beskadiget.
|
Det er nemlige præcist hvad de er sket! virkelig ærgeligt, især da jeg ikke fik taget en backup og Gigahost kun har en backup liggende fra d. 26 august
Jeg vil nok prøve at fortsætte med sitet snart, men har også andre projekter igang så jeg er lidt sløv med at få det oppe og køre igen...
Så må jeg passe bedre på næste gang ;) |
Ved du om siden er blevet hacket via dit CMS eller via manglende sikkerhed hos Gigahost? |
Både og lader det til, der var DDOS angreb d. 3/10 hos Gigahost og så var mit Wordpress ikke alt for beskyttet, det er jo meget populært og så er det et oplagt mål for hackere..i denne omgang fra Tunesien Jeg fik en lang email fra Gigahost om at jeg burde beskytte mit Wordpress bedre næste gang og hvad jeg kan gøre..og storset intet andet før jeg spurgte efter en backup.
|
Lige lidt hurtig respons... Din slider i toppen kører en smule for hurtigt. Jeg kunne i hvert fald ikke følge med :-) Det var egentligt det eneste. Man er jo som regel ret sikker når man vælger Wordpress og et af de "store" standard themes. Lige en kommentar til iPhone 4 vs. HTC wildfire, så giver det jo ingen mening at sammenligne de to telefoner?! Det er jo 2 helt forskellige ligaer og prisforskellen er kæmpe. Derudover kan jeg ikke få linket til selve artiklen til at virke :-( Keep it up, det skal nok blive godt ;-) |
Jeg har været igennems gigahosts support efter hacking 2 gange! der røg 200 wordpress sider jeg skulle genoprette fordi deres backup ikke virkede. Heldigvis var databaserne ikke beskadiget, men det tog sin tid :P
Jeg er så småt begyndt at fjerne de sidste små sider jeg hra på gigahost over til andre :) |