Jeg har hiphop tøj til salg til lager priser. Jeg er tidligere ejer af webshoppen www.genesis-streetwear.dk, vi er ved at lukke hjemmesiden ned og skal derfor af med nogle af de tøj vi har liggende på lageret. Varerne inkluderer t-shirts, hoodies, bukser, short, suit, sko og caps. Mærkerne er følgende: Nike, Hoodboyz, Ecko, New era, Vokal, Dada supreme, Makaveli, G-unit, Raw blue, Scarface, Regal jean, Southpole. Varerne sælges samlet, i parti af minimum 20 stykker. Jeg er interesseret i køber men også gode råd om hvor jeg kan sælge varerne. Jeg glæder mig til at høre fra jer :) |
Hej Marc
Gå evt ind og opret det på aminomarkedet. Der er rigtig mange med webshops her som helt sikkert ville kunne finde det spændende. Derudover så tag evt kontakt til dine "tidligere " konkurrenter og tilbyd dem tøjet.
Derudover er der en del herinde som leder efter dropshipping, det er nok ikke det fedeste for dig men stadig en mulighed.
Jeg havde selv gået efter konkurrenterne hvis det var mig.
Hvis du er flabet så ring til smartguy og spørg om ikke de laver en kategori som hedder smart-gangster så kan de bare købe dit så er de igang.
Hov hov der er jo mulighed for at sælge webshop og lager herinde...eller indgå partnerskab med nogen som har tiden og lysten til at drive det videre....umiddelbart ser din side sgu flot ud. Du rammer da plet med målgruppe design. Flot side.
Martin