Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bud på et domænenavn der er taget - hvor meget?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Iryna.dk:

Nielsen:

Er det et dk domæne?

ja det er det.

Vis købte ekstrem mange domænerog  du kan bevises de er opkøbte med salgs øje og intet andet kan du få overdraget det helt gratis og det koster jo kun et par minutter at ringe til DK hostemaster som måske kan give et vejledende svar ,

https://www.dk-hostmaster.dk/lovstof-regler/forretningsbetingelser/

7.4 Forbud mod warehousing

Registranten må ikke reservere, registrere og opretholde registreringer af domænenavne alene

med videresalg eller udlejning for øje, jf. lov om internet-domænenavne § 12, stk. 2. For domænenavne,

der var registreret på tidspunktet for lovens ikrafttræden den 1. juli 2005, træder

forbudet først i kraft fra den 1. juli 2010, jf. lovens § 27 stk. 3.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:20

Mikael christiansen:
Vis købte ekstrem mange domænerog  du kan bevises de er opkøbte med salgs øje og intet andet kan du få overdraget det helt gratis og det koster jo kun et par minutter at ringe til DK hostemaster som måske kan give et vejledende svar ,

Det kan de ikke, det har DK Hostmaster ikke noget at gøre med.

Enhver tvist om retten til et domæne skal indbringes for Domæneklagenævnet. Og hvis det er domæner som kondisko.dk eller morsmiddag.dk.. så kan man glemme alt om at få overdraget sådanne.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:43

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

Det kan de ikke, det har DK Hostmaster ikke noget at gøre med.

Enhver tvist om retten til et domæne skal indbringes for Domæneklagenævnet. Og hvis det er domæner som kondisko.dk eller morsmiddag.dk.. så kan man glemme alt om at få overdraget sådanne.

jeg skrev også kun vejledende svar som du sikkert kan regne ud når man skriver vejledende må de svare kun et give en et vejledning svar , de er jo dem der bestemmer med en domæne sag koster både lidt tid og penge og et vejledende kan du måske gøre det rette valg

Men før at begynde en domæne sag er det godt at få et vejledende svar

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:46

Mikael christiansen:
jeg skrev også kun vejlende svar som du sikkert kan regne ud når man skriver vejlende  må de svare kun et give en et vejledning svar

Hej Michael

DK Hostmaster giver ingen vejledende svar, ene og alene af den grund at de intet har at sige overfor den afgørelse som Domæneklagenævnet kommer frem til.

Jeg har været igennem det. Man får ingen tilkendegivelser fra dem og det er heller ikke deres opgave :)

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:02

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:
jeg skrev også kun vejlende svar som du sikkert kan regne ud når man skriver vejlende  må de svare kun et give en et vejledning svar

Hej Michael

DK Hostmaster giver ingen vejledende svar, ene og alene af den grund at de intet har at sige overfor den afgørelse som Domæneklagenævnet kommer frem til.

Jeg har været igennem det. Man får ingen tilkendegivelser fra dem og det er heller ikke deres opgave :)

jeg har ringet til dem før og fået et vejledende og jo det er ikke deres opgave , med vis de giver mig et vejledende svar så gør de det og det koster nærmeste ingenting og ringe og vis ikke giver hende et vejledende svar som de gav mig har det ikke kostet en formue

Et iværksætter forum er hvor videre formidler sine erfaringer og dine kan være anderledes og det er ok , ellers har du måske prøvet ikke prøvet  ringe  og vi alle kan jo få forskellige svar og det er ok ,

jeg siger kun hvad mit svar var da jeg ringet og ikke hvad du fik af da du ringet dette ved jeg ikke og ved ej om du har ringet som intet betyder for mig for det er kun min erfaring jeg videre formidler ikke din erfaring som jeg ikke kan vide noget om

Gætter på forskellen hvorfor nogle giver vejledende svar og andre ikke gør fordi alle mennesker er forskellige og der sider flere mennesker derinde

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 18:03

Lagersalg123 - JEN:

Lasse:
Domænet er ikke så vigtigt i forhold hvad du selv gør det til.

Nåeeeee

http://epn.dk/teknologi2/computer/article2159155.ece

Ligemeget hvor dyr et domæne (ejendom) er, så er den ikke meget værd at flytte ind i eller besøge hvis der ikke er noget på det domæne (ejendom).
For nogen er sex.com millioner værd, men indtil videre er den ikke blevet brugt til andet end at skifte hænder.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:00

Dommeren:

Eks.

hellyhansen.dk = optaget

hellyhansen.li = ledigt - 99,-kr.

Hej igen,

tak for input. Jeg har besluttet ikke at købe domænenavnet med nøjes med en billigere variant. Den vil sikkert ikke give helt så meget traffik, men måske betyder det heller ikke så meget.

Hilsen, Iryna

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)