Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino rabat på Italiensk kvalitets cykler..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 58
Fra  Bikein Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos Bikein.dk har vi været så heldige at kunne tilbyde nogle lækre single speed cykler og city bikes.

Derfor vil vi gerne give jer en mulighed for at få fingrene i disse lækre cykler.

Få 1000 DKK i rabat ved at bestille denne Italienske Cinelli Single Speed cykel. Komplet cykel som med sit lækre design og gode køreegenskaber gør de daglige cykelture til en fornøjelse. 

Se mere om denne cykel hos Bikein.dk

Skal det hellere være en lækker City Bike med Italiensk rødder så er denne Cinelli Hoy Hoy lige noget for dig. Den er designet med komfort som en af hovedegenskaberne.

Vi giver også her 1000 DKK i rabat til alle amino'er.

Bestil via dr@bikein.dk og huske at skrive "amino", så du får de 1000 DKK i rabat.

Vi ses. 

Fra Varde
Tilmeldt 7. Nov 08
Fra  Bikein Skrevet kl. 19:25

Tilbudet gælder resten af august så skynd dig inden det er for sent..

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 19:28

Jeg tror ikke så mange her inde på Amino cykler.

Tror de fleste har bil :) 

.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:48

Super fede cykler.

Det eneste jeg vil sige, at når man kan gå ud og købe en Avenue cykel, som faktisk er billigere end dine cykler. Selvom du smider 1000kr i rabat. Så tror jeg det bliver lidt op af bakke for dig i markedet.

Hvis du sælger dem i en butik, så kan du argumentere. Men det bliver svært på nettet at argumentere for at købe din. Når man kan købe avenue cyklen. Kan du følge mig?

Hvis prislejet var det samme, så kunne man sige det mere var en diskutions sag, om det var det ene eller det andet design man mest var til.

Ellers skal du fremhæve nogen af de ting, som den her cykel gør for brugeren

Gear type stel, bla bla der ud af.

En mere beskrive salgs tekst.

Jeg håber du kan bruge det til lidt :)

Morten

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 20:04

kheu:
Det eneste jeg vil sige, at når man kan gå ud og købe en Avenue cykel, som faktisk er billigere end dine cykler. Selvom du smider 1000kr i rabat. Så tror jeg det bliver lidt op af bakke for dig i markedet.

Hæ hæ... Tja, man skal aldrig sige aldrig. Jeg skal f.eks. snart investere i en ny cykel.... Og da jeg tidligere har væltet rundt i kbh på en single speed (og i øvrigt var rigtigt glad for det koncept), så tæller det bestemt på plussiden.... At den er Italiensk skader heller ikke.... Men det der gør, at den er med på min shortlist er at den har hvide dæk - Ja, jeg er pisseoverfladisk med visse ting.... Men jeg er ikke den eneste. Så jeg tror faktisk mærket kunne blive en pæn succés. Du har naturligvis ret i at markedet måske ikke ligefrem er det fedeste p.t., at komme ind på med relativt dyre specialcykler.... Men med den rette markedsføring* tror jeg faktisk man ret hurtigt kunne få skudt en masse af dem afsted.

* Hvilket jeg naturligvis gerne hjælper med Geeked

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 20:05

Jonathan Hansen:

Jeg tror ikke så mange her inde på Amino cykler.

Tror de fleste har bil :) 

Okay? - Her er jeg så ikke enig.

Hvis man har en bil, så har man vel også næsten en cykel. Jeg kender i hvert fald få, der ikke har en cykel.

Sorry for off-topic!

Handel med varepartier via Trademen

Fra Varde
Tilmeldt 7. Nov 08
Fra  Bikein Skrevet kl. 20:22

kheu:

Super fede cykler.

Hvis du sælger dem i en butik, så kan du argumentere. Men det bliver svært på nettet at argumentere for at købe din. Når man kan købe avenue cyklen. Kan du følge mig?

Hvis prislejet var det samme, så kunne man sige det mere var en diskutions sag, om det var det ene eller det andet design man mest var til.

Ellers skal du fremhæve nogen af de ting, som den her cykel gør for brugeren

Gear type stel, bla bla der ud af.

En mere beskrive salgs tekst.

Jeg håber du kan bruge det til lidt :)

Morten

Hej Morten

Mange tak for feedback.. Det er altid rart at få andres synspunkter. Vil lave nye tekster som er bedre..

Kan godt følge dig i at det havde været mere optimalt i en fysisk butik - så det er en ekstra udfordring med disse cykler.

Prisen er lidt højere i forhold til Avenue cykler da du får italiensk designet kvalitets cykler og det koster lidt ekstra.

# Jonathan Hansen

Jeg tror faktisk de fleste har cykler og hvis de havde en lækker og god cykel, så ville de måske bruge den lidt oftere..

Endnu en gang tak for feedback fra alle :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)