Hej Amino, Jeg er en ung fyr på 18 år, som til dagligt går i 3.g på det almene gymnasie. Jeg har altid haft interesse for IT og det er senere hen blevet mere fokuseret på webudvikling. Næste år regner jeg med, at jeg skal ind på Århus Universitet for at studere datalogi. Jeg har arbejdet med PHP i nogle år efterhånden og føler mig hjemme, når jeg arbejder med det. Derudover har jeg også kastet mig ud i det projekt, det er, at blive selvstændig. Men nok om mig! Jeg skriver, at jeg søger en PHP programmør (gerne med erfaring i Joomla!), men jeg er jo selv det - hvorfor det? Jo, det er først og fremmest fordi jeg står overfor et projekt, hvor det vigtigt, at have en "backup". Grunden til at jeg søger en backup, som jeg kalder det, er, at det hurtigt kan gå galt, hvis der nu sker noget uforudsigeligt - det kan være et dødsfald i familien, det kan være noget andet. Det vigtigste er dog, at denne kan stå klar, hvis der skulle ske noget uforudsigeligt - eller der er travlt. Det er også vigtigt, at du kan møde op i Århus til møder. Dette projekt er første prioritet! Dog ser jeg meget gerne, at vedkommende fortsat vil holde kontakten, da jeg altid har savnet en sparringspartner - én som man kan dele viden med, og spørge, hvis man mangler et svar på et problem. Jeg står også og tænker på, at starte noget lidt større end bare min enmandsvirksomhed. Så hvis du, udover at være stærk indenfor PHP (eller andet webudviklings-relateret), også er klar på noget mere end sparring, (nej, det er ikke et opslag på et dating-site) så er jeg åben overfor et længerevarende samarbejde. Hvis du føler, at denne annonce passer på dig, eller har eventuelle spørgsmål, så skal du være mere end velkommen til at kontakte mig på niels@nweb.dk eller telefon +45 53 35 42 73. Bedste Hilsner, Niels Borgbjerg Møller |
PHP Programmør i Østjylland søges - gerne studerende!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)