Hej Amino Konen og jeg har i længere tid arbejdet på udvikling af et nyt koncept. I korte træk drejer det sig om at kombinere musik, lyde, historie en mp3 afspiller og et par gode hovedtelefoner (i dette tilfælde Philips SHP2000) til et samlet produkt... men, for at dette er muligt kræver det at jeg fjerner 50 cm ledning på hovedtelefonen og lodder den fast igen. Jeg tvivler pludselig på om dette er tilladt ifht producenten/philips. Selvfølgelig står jeg tilbage med garantien og skal sørge for at 'indgrebet' er udført 'forsvarligt' - men, det kunne jo godt være at der var nogle regler man måske lige skulle forholde sig til...??? Sender gerne billeder hvis dette er nødvendigt. Mvh. KennetO |
Som sådan må du nok ikke - Jeg ved det dog ikke med sikkerhed!
MEN, hvorfor tager du dog ikke kontakt til Philips og forklarer dem hvad det er du gør og hvorfor - og så spørger dem kort og godt om de har et problem med det. Det kan være at du får et "Det dér gider vi ikke spilde tid på" eller blot intet svar. Men det kan jo også være at du kan være så heldig at du kan få et ok og lov til at købe de nødvendige dele direkte hos Philips i stedet for at skulle købe dem hos en grosist.
Der er jo mange virksomheder i elektronik-branchen som køber dele fra andre for at samle dem sammen til deres egen enhed. Prøv f.eks. at se på hvor mange "lav-budget" tv-mærker som køber selve fladskærms-panelerne fra konkurrerende producenter så som Samsung, Sony m.fl.
Som jeg plejer at sige; Hvis du er i tvivl - så spørg. Hvis du ikke tør spørge af frygt for at få et nej, desto større grund er der til netop at få det afklaret.
/Jesper