Jeg må indrømme jeg heller ikke ved hvad der skulle få mig ind på den side engang til, jeg tror ikke jeg kunne finde ud af at bruge den. Jeg trykkede på den knap med "babes" (sjovt nok :D) Men så kom der bar et eller andet med en dulle der boede i svendborg og gik på "IN" i kbh. Der var intet der sagde at jeg skulle derind og læse igen, heller ikke næste gang jeg skulle rive den af :D Men det er min mening, det er ikke noget du skal tage personlig, alle folk er heldigvis forskellige, derfor forskellige behov. Men jeg syntes den er lidt rodet uden noget info. |
- Jeg har først lige opdaget nu, at i rent faktisk har et magasin, selvom jeg har 1200px i højden at gøre godt med. Det er mig en gåde, at i har valgt at placere det vigtigste i bunden.
- Fonten i menuen og på visse overskrifter ser buggy ud.
- Jeg forstår ikke, hvad den blå boks gør godt for og placeringen virker lidt random.
- Generelt virker siden tom, men uoverskuelig. Generelt vil jeg mene, at læseren efterlades med et indtryk af tilfældighed
- Få sat dato på alle jeres "artikler". Og mere tekst. Jeg føler mig sgu lidt snydt, når jeg klikker på en artikel for at få en Youtube-video eller en enkel comic strip smidt i fjæset (også selvfom Humon er genial).
- Få rettet Tilfųj kommentar, Navn (påkręvet) etc.
Angående selve magasinet bør i få en reel layouter på holdet og lave en layoutskabelon (præcis ligesom når man laver en hjemmeside). Når man bladrer igennem magasinet, virker det ikke som om, at der er nogen som helst sammenhæng mellem de forskellige sider. I skifter font, grundlayout, temaer osv. Lav en ordentlig header/footer, fastsæt en font til overskrifter, underoverskrifter, brødtekst osv. Og så få for guds skyld læst korrektur på det.
Btw, hvorfor har jeres forside stregkode?