Jeg vil også lige rose denne fede iværksætterportal som er en guldgrube af oplysninger, kontakter og viden.
Mit nytårsforsæt er at være lidt mere aktiv på amino - kan se at der stadig er mange Aminoer der kan løftes højere op på søgemaskiner - men føj hvor har jeg haft travlt i hele efteråret (positivt problem).
Ja, et rigtigt godt nytår til jer allesammen herinde. Tak for året der er gået med gode bekendtskaber og jeg ser frem til mange flere, og et (om muligt) bedre år for Amino :-)
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Fra min side skal der også lyde en stor tak til Martin for Amino og alle skribenterne, der helt sikkert har givet mig både viden og inspiration til både drift og udvikling af min forretning. Et af mine nytårsfortsæt er, at jeg vil til at være markant mere aktiv som skribent herinde. Der har været meget hektisk og travlt på både hjemmefronten og på kontoret i 2006, så desværre er det ikke blevet til så meget skriveri, som jeg gerne ville. Men det skal der nu laves om på!
Jeg vil ønske jer alle et GODT OG LYKKEBRINGENDE NYTÅR
Jeg er meget ny her på Amino men vil også lige ønske jer alle et Godt nytår. Amino har indtil nu været en meget positiv oplevelse så jeg tror i kommer til at se meget mere til mig her i 2007.