Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SUPER laptop sælges

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har den ultimative laptop til salg. Der er tale om verdens kraftigste laptop, og så meget power at den er langt hurtigere end hvad størstedelen sidder med i deres stationære.

Computeren kan bruges til både spil og arbejde uanset hvilket spil eller program du arbejder med. Den kører ALT fejlfrit og hurtigt. Denne computer er perfekt hvis du spiller meget eller arbejder med "tunge" ting, eller bare skal have det bedste af det bedste, og ønsker noget mere mobilt. Den kan nemt og uden problemer erstatte en hvilken som helst stationær computer, og i samme opgave give dig mere power.

Computeren har vundet alt hvad der er at vinde, og fået alle de top stjerner i anmeldelser der er at få. Der er virkelig tale om den ultimative laptop, og der findes ikke noget hurtigere eller mere kraftfuldt. Hvis du vil have mere power kan du dog godt opgraderer dette monster til at bliver endnu mere brutal.

Jeg købte den for blot et par måneder siden da jeg havde noget arbejde der krævede masser af computerkraft og mobilitet på samme tid. Jeg er nu færdig med det, og har nu et ønske om at få noget endnu mere mobilt. På grund af dette ønsker jeg at sælge.

Computeren er som sagt ikke særlig gammel, og det betyder at alle garantier stadigvæk gælder. Jeg har kvittering, original emballage, og et kundenummer som kan bruges i forbindelse med kontakt til Dell hvor den er købt.

Der er tale om computeren

Alienware mx15

(den nyeste version)

Der er flere måder den kan konfigureres på når man køber den. Den jeg har til salg er ikke en standard model, men derimod en der har fået lidt ekstra.

Intel Core i7 CPU Q720 1.6 Ghz 8MB

4096 Mb Dual channel DDR3 SDRAM 1333 Mhz

1GB Nvidia Geforce GTX 260

http://www.nvidia.com/object/product_geforce_gtx_260_us.html

300 GB ATA hardisk 7.200 omdr/min

15.6" Wide Full HD display (1920x1080)  Krystalklar skærm i HD den bedste jeg nogensinde har set.

Optisk DVD +/rw-drev

9cell litium ion batteri på 85 W/t

Windows premium 64bit

Alienware tactx surround sound headset med mikrofon

Man kan ændre farven på det røde lys efter ønske.

Ny pris:

Over 13.000,-

hvis denne computer er noget for dig vil jeg gerne give dig et yderst attraktivt tilbud.

Som udgangspunkt er den til salg for 8000,-

Den står som 100% ny og fejler intet. Alt er original, og alt papir og emballage haves.

Hvis du tager et kig på dba.dk ligger brugt prisen på denne pc på det samme som de nye priser, så der er tale om muligheden for at lave en rigtig god deal.

Jeg kan kontaktes på ma.a@live.dk hvis det er noget for dig.

Jeg betaler fragt. Kan også afhentes personligt.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 16:40

Kender muligvis en der er interesseret.

Er der dansk tastatur og software på maskinen?

Med venlig hilsen

Michael Boenstedt

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 16:46
Hvor kan den afhentes? Er villig til en hurtig handel
Mvh FLØDEBOLLEN.
Tilmeldt 25. Aug 10
Skrevet kl. 16:53

Maskinen er med dansk software og keybord.

Tilmeldt 25. Aug 10
Skrevet kl. 16:53

Maskinen kan evt afhentes i malmø eller helsingborg. Den kan dog også sendes direkte med fragt som DHL, UPS eller lign.

Tilmeldt 28. May 10
Skrevet kl. 16:55
Er det muligt at mødes i København?
Mvh FLØDEBOLLEN.
Tilmeldt 25. Aug 10
Skrevet kl. 17:01

flødebollen:

Du burde nok kunne ofre 70 kroner på en tog billet til malmø det tager 15 min hver vej. Ellers kan jeg også sende den til dig med fragt.  Big Smile

Tilmeldt 28. May 10
Skrevet kl. 17:08
ma.a:

flødebollen:

Du burde nok kunne ofre 70 kroner på en tog billet til malmø det tager 15 min hver vej. Ellers kan jeg også sende den til dig med fragt.  Big Smile

Nu bor jeg nu i Tyskland, men har et møde i København tors-fredag. Er ikke meget for tog, vil nu helst bruge min dejlige Audi til at komme rundt med.. Og er ikk meget for forsendelse.. Da jeg gerne vil se varen inden.
Mvh FLØDEBOLLEN.
Tilmeldt 25. Aug 10
Skrevet kl. 17:12
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

flødebollen:
ma.a:

flødebollen:

Nu bor jeg nu i Tyskland, men har et møde i København tors-fredag. Er ikke meget for tog, vil nu helst bruge min dejlige Audi til at komme rundt med.. Og er ikk meget for forsendelse.. Da jeg gerne vil se varen inden.

Så må du tage audien til malmø eller bide tænderne sammen mens du kører tog. Problemet for mig er at der er masser af folk som siger de vil købe, og har penge. Problemet er at mange ikke har penge og ikke er klar til at købe. Hvis jeg skal rejse rundt i landet hver gang der er en der vil se den så bliver det altså lige pludselig et fuldtidsjob at få den solgt.

Ps. Denne diskution høre vidst mere til på email frem for et debat forum, så send mig en mail.

Tilmeldt 28. May 10
Skrevet kl. 17:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
ma.a:

flødebollen:
ma.a:

flødebollen:

Så må du tage audien til malmø eller bide tænderne sammen mens du kører tog. Problemet for mig er at der er masser af folk som siger de vil købe, og har penge. Problemet er at mange ikke har penge og ikke er klar til at købe. Hvis jeg skal rejse rundt i landet hver gang der er en der vil se den så bliver det altså lige pludselig et fuldtidsjob at få den solgt.

Ps. Denne diskution høre vidst mere til på email frem for et debat forum, så send mig en mail.

Det er fint, held og lykke med salget! Du kan jo skrive en pm hvis du ikke får den solgt..
Mvh FLØDEBOLLEN.
Side 1 ud af 2 (20 indlæg)