Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmark Webpack = ingen erstatning

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er så frustreret og gal! Jeg sender alle mine pakker med post danmark, enten afhenter de dem, eller så indleverer jeg dem ned ei erhversindleveringen.

I maj mistede jeg fra samme forsendelse 2 pakker og 2 maxi breve, jeg ringer på pakkerne da jeg ikke kan se dem på t&t og får at vide at deres scannings system ikke virker og jeg lige skulle se tiden an.

Pakkerne dukker stadig ikke op inde på t&t og ringer igen og igen, til sidst skal jeg efterlyse pakkerne hvilket jeg gør, og også brevene. Det var sidst i maj.

Jeg hører på et brev hvor de beder om mere information, og mere hører jeg ikke.

Pakkerne hører jeg ikke fra, men ved det kan tage lidt tid for dem.

Jeg ringer så her for en uge siden og spørger hvad det bliver til og får bare det flabet svar "at de har i hvert fald IKKE  nogle reklamationer til at ligge som er over 2 dage gamle"

Og det har de så, da jeg inden jeg blev stillet videre til århus havde fået sags nummeret på den ene.

Hun fandt så pakkerne og jeg får bare det kolde svar, "at de er i hvert fald ikke sendt når de ikke er blevet scannet, og om jeg har kvittering"

Fortæller jeg jo sender med webpack, og det er hvad jeg har "jamen så skulle hun i hvert fald bruge forsendelseslisten", spørger da bare hvad hun vil bruge den til, da hvis man .f.eks. skriver fejl så er den også på listen og netop ikke sendt. Men hun får hvad hun beder om...

Da jeg efterlyste pakkerne har jeg været grundig med at beskrive hvad det er emballage osv.

I dag modtager jeg så denne mail derfra:

Din efterlyste pakke er ikke modtaget af Post Danmark

Du har efterlyst pakken med stregkodenr. xxxxxxx Du har oplyst, at pakken er sendt den 21.05.2010 til:

xxxxxxxx

Vi scanner alle pakker og kan via vores scanningssystem følge dem fra afsendelse til de afleveres til modtageren. Vores kunder har også selv mulighed for at følge pakken via Track & Trace-funktionen på postdanmark.dk.

Track & Trace viser, at din pakke ikke er registreret i vores system og derfor ikke er modtaget af Post Danmark.

Hvis vi skal undersøge sagen yderligere, beder vi dig om at sende en kopi af din kvittering for, at pakken er sendt med Post Danmark. Vi har brug for en kvitteret dagsliste eller en antalskvittering. Vi beder dig også om at oplyse, hvad pakken indeholder, så vi kan lede efter den. Oplys venligst også sagsnummer xxxxx

Når vi har modtaget dokumentationen fra dig, kan vi undersøge sagen og lede efter pakken. Dette tager normalt ca. 14 dage.

Med venlig hilsen

XXXX

kan det passe at det er mig som bærer ansvaret indtil de får sig taget sammen til at få scannet pakken i pakkecentret? den kan jo både nå at forsvinde ved postbilen, erhvervsindleveringen, turen til pakke centret og på pakke centret?

synes godt nok at det er utroligt, de er sgu hurtige nok til at sende en bøde ud når et frimærke falder af, så er det at betale ved kasse 1, men den anden vej er der ingen respons?

Nogle som har oplevet det samme?

Mvh Stine

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 15:15

Endnu en mail fra post dk:

Hej Stine.

Tak for din  henvendelse.

Vi fastholder at vi skal bede om en kvitteret dagsliste eller en antalskvittering.

Webpack listen er ikke tilstrækkelig. Når du selv afleverer pakker på posthuset skal du få stemplet på en antalskvittering. Hvis ikke du har sådan en kan du kontakte blanketbestilling på 7010 2260.

Hvis du ønsker sagen anket kan du skrive til Post Danmark, Direktionsstaben, Tietgensgade 37, 1566 København V.

Dette gælder begge sager.

Med venlig hilsen

xxxxx

stk kvittering, det har jeg aldrig modtaget!!!

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 15:30

hvad  med  at  vi  alle   der  bruger  webpack   tager  fat  i  dem  og  tager  en kammeratlig  samtale  med   sagsbehandleren   evt   den  ansvarlige  afdelingsleder   og  giver  dem hele  armen

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 15:36

Hej Stine,

Vi har netop været igennem mange trættende sager af samme karakter. Nu skal vi hver dag udfylde en antalskvittering og medarbejderen hos Post Danmark skal døje med at skrive under og stemple.

Vi får dog erstattet størstedelen af pakkerne. Jeg fremsendte kopi af ordren, udskrift af indkøbspriser ex. moms, udskrift fra webpack og en meget detaljeret forklaring.

Først nu er vi blevet informeret om antalskvittering. Så nu skal vi naturligvis til at lave ekstra arbejde, så vi kan holde øje med at de gør deres arbejde ordentligt.

Jeg snakkede med Tove, som i sidste ende var medgørlig - hvis det hjælper dig.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 15:47

Jamen det er da utroligt ikke?

Man er aldrig blevet informeret om dette heller ej da man begyndte at bruge webpack.

Dvs.

Postmanden der kører rundt kan stjæe/miste den, erhvervs indleveringen i byen kan stjæle/miste den, lastbilen som kører til pakke centret kan stjæle/miste og ligeledes nede på pakkecentret inden de bliver scannet kan det ske.

Dvs. jeg skal bede de stakkels piger nede i indleveringen tælle alle mine pakker op flere gange for at det er præcist og lave sådan en kvittering?

Synes godt nok de er gode til at fralægge sig ansvaret.

Og jeg vil sådan set have det fulde beløb erstattet da jeg blev nødt til at sende kunden nye varer.

Mvh Stine

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 16:21

jeg  gør  det  at jeg  går  til skranken  og beder om  en kvittering  med  TT-nr.  anført   '

Stempel  og læselig  underskrift  på   så  de  ikke kan  løbe fra  det  - men  godt  se  problem  for  en  shop  med  mange  forsendelser.

løsningen  må  da  være  at  der inde i  webpack  blev muligt  at  lave  den udskrift  med  dagens forsendelser  med  tt-nr.  påført    -   så  skulle  skrnakepersonalet   kun  tælle  op  på  systemets  egen  udfyldte  seddel   -   håber   postfolkene  ser  dette  forslag   thi  jeg  har  haft  fat  i  en  mand inde  på  blanketbestillingen  og  han  ville  da  lige  kigge  på Amino-siden  her  og  også tage  kontakt  til dig  Stine  -   men  du  har ikke  et  tlf.nr.  på  din  webside  Hvorfor egentlig  ikke????

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 16:28

Hey,

Først tlf. nummer, jeg er ene har har simpelthen ikke tid til telefonisk kundeservice, hvilket jeg også har skrevet derinde ;) men 29623804 men kan bare ikke lige se hvad det kan hjælpe, han sender vel kun blanketter.

POst huset har bedt mig køre ned i erhvervsindlveringen med pakkerne, da der nogle gange er kasser og sækker, og efter posthuset er blevet til en post butik i kvickley kan jeg godt forstå det, de har meget få m2 at være på, og ikke plads til erhvervs forsendelser.

Og når det kommer til stykket tror jeg de er rimelig ligeglad med en underskrift fra en pige nede i erhvervs indleveringen, og hvis hun skal til og stå og tælle kasser og sækker op...

Mvh Stine

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 11:12

for lige at vende tilbage:

Jeg kan se jeg har snakket med Tove, som slet ikke er medgørelig for mit vedkommende, og hun sagde hun skulle bruge dagslisten og det var kvittering, men det er det jo ikke, da sagen blev sendt videre fra hende.

Men må anke sagen, og har fået oplyst at når i laver aftale SKAL der gøres opmærksom på det.

Men hun kunne ikke se hvem der havde lavet min kontrakt ellers var jeg gået den vej, nu anker jeg sagen.

Det er ikke så meget de penge jeg mangler, men mere princippet i at de snyder alle deres webpack kunder, og får dem til at sende som pakke når de ligeså godt kunne sende som maxi breve.

Mvh Stine

Fra Jylland
Tilmeldt 19. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Fra  sexnetto.dk Skrevet kl. 11:33

Det kunne være dejligt og smart hvis postdanmak satte scannere op ved alle indleverings steder, så ville der ikke være nogen tvivl om pakkerne er indleveret.... bare en tanke herfra..

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Skrevet kl. 11:44

Hej Jan,

Snakkede faktisk også med dem nede i erhvervs indleveringen om det, og de synes også det var super smart.. så de undersøgte det, men post dk ville hverken det ene eller det andet....

desværre :(

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)