Hej, Jeg er så frustreret og gal! Jeg sender alle mine pakker med post danmark, enten afhenter de dem, eller så indleverer jeg dem ned ei erhversindleveringen. I maj mistede jeg fra samme forsendelse 2 pakker og 2 maxi breve, jeg ringer på pakkerne da jeg ikke kan se dem på t&t og får at vide at deres scannings system ikke virker og jeg lige skulle se tiden an. Pakkerne dukker stadig ikke op inde på t&t og ringer igen og igen, til sidst skal jeg efterlyse pakkerne hvilket jeg gør, og også brevene. Det var sidst i maj. Jeg hører på et brev hvor de beder om mere information, og mere hører jeg ikke. Pakkerne hører jeg ikke fra, men ved det kan tage lidt tid for dem. Jeg ringer så her for en uge siden og spørger hvad det bliver til og får bare det flabet svar "at de har i hvert fald IKKE nogle reklamationer til at ligge som er over 2 dage gamle" Og det har de så, da jeg inden jeg blev stillet videre til århus havde fået sags nummeret på den ene. Hun fandt så pakkerne og jeg får bare det kolde svar, "at de er i hvert fald ikke sendt når de ikke er blevet scannet, og om jeg har kvittering" Fortæller jeg jo sender med webpack, og det er hvad jeg har "jamen så skulle hun i hvert fald bruge forsendelseslisten", spørger da bare hvad hun vil bruge den til, da hvis man .f.eks. skriver fejl så er den også på listen og netop ikke sendt. Men hun får hvad hun beder om... Da jeg efterlyste pakkerne har jeg været grundig med at beskrive hvad det er emballage osv.
I dag modtager jeg så denne mail derfra:
Din efterlyste pakke er ikke modtaget af Post Danmark
Du har efterlyst pakken med stregkodenr. xxxxxxx Du har oplyst, at pakken er sendt den 21.05.2010 til:
xxxxxxxx Vi scanner alle pakker og kan via vores scanningssystem følge dem fra afsendelse til de afleveres til modtageren. Vores kunder har også selv mulighed for at følge pakken via Track & Trace-funktionen på postdanmark.dk. Track & Trace viser, at din pakke ikke er registreret i vores system og derfor ikke er modtaget af Post Danmark. Hvis vi skal undersøge sagen yderligere, beder vi dig om at sende en kopi af din kvittering for, at pakken er sendt med Post Danmark. Vi har brug for en kvitteret dagsliste eller en antalskvittering. Vi beder dig også om at oplyse, hvad pakken indeholder, så vi kan lede efter den. Oplys venligst også sagsnummer xxxxx Når vi har modtaget dokumentationen fra dig, kan vi undersøge sagen og lede efter pakken. Dette tager normalt ca. 14 dage.
kan det passe at det er mig som bærer ansvaret indtil de får sig taget sammen til at få scannet pakken i pakkecentret? den kan jo både nå at forsvinde ved postbilen, erhvervsindleveringen, turen til pakke centret og på pakke centret? synes godt nok at det er utroligt, de er sgu hurtige nok til at sende en bøde ud når et frimærke falder af, så er det at betale ved kasse 1, men den anden vej er der ingen respons? Nogle som har oplevet det samme?
Mvh Stine |
Endnu en mail fra post dk:
Hej Stine.
Tak for din henvendelse.
Vi fastholder at vi skal bede om en kvitteret dagsliste eller en antalskvittering.
Webpack listen er ikke tilstrækkelig. Når du selv afleverer pakker på posthuset skal du få stemplet på en antalskvittering. Hvis ikke du har sådan en kan du kontakte blanketbestilling på 7010 2260.
Hvis du ønsker sagen anket kan du skrive til Post Danmark, Direktionsstaben, Tietgensgade 37, 1566 København V.
Dette gælder begge sager.
Med venlig hilsen
xxxxx
stk kvittering, det har jeg aldrig modtaget!!!