Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backlinks og Google

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en ting som jeg har tænkt over.

Hvis jeg i Google skriver link:www.domæne.dk så skulle alle de sider som linker til www.domæne.dk komme frem. Det gør de ikke. Jeg kan se at siden som linker til www.domæne.dk er indekseret af Google, men de tages ikke med.

Medtages kun sider med en bestemt PR, eller er der en sandboks periode for hvornår linket tæller med? F.eks. at Google vil sikre sig at det er et permanent link.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:16

Jeg tror bare Google mener er sådanne oplysninger er for værdifulde at "offentliggøre", så deres link-feature er ikke anvendelig til at se alle links til et website, men den kan give et præg om hvordan et website ligger i forhold til et andet.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 50
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 14:19

Mener du ikke site:www.domæne.dk ?? :-)

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 14:20

Cicoor Host & Saas ApS:

Der er en ting som jeg har tænkt over.

Hvis jeg i Google skriver link:www.domæne.dk så skulle alle de sider som linker til www.domæne.dk komme frem. Det gør de ikke. Jeg kan se at siden som linker til www.domæne.dk er indekseret af Google, men de tages ikke med.

Medtages kun sider med en bestemt PR, eller er der en sandboks periode for hvornår linket tæller med? F.eks. at Google vil sikre sig at det er et permanent link.

Google viser stort set ingen links mere med den kommando.

Hvis det er din egen side du vil se links til, så tilmeld dig Google Webmaster Tools, der får du dem alle sammen.

Hvis du vil se links på en konkurrent, så brug Yahoo Siteexplorer eller tredje parts software som Majestic SEO.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:39

Erik Hamre:
Hvis det er din egen side du vil se links til, så tilmeld dig Google Webmaster Tools, der får du dem alle sammen.

Det er nu ikke helt korrekt. De viser MANGE flere i Webmaster Tools end ved den offentlige link: søgning - men de viser stadig ikke alle dem de godt kender til. Det er stadig kun et udvalg.

Den mest komplette linkdata der p.t. findes er så helt absolut MajesticSEO.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)