nogle der ved om du kan lave subdomæner på one.com og hvis i gør hvordan håber nogle ved det da jeg har haft det problem i langtid. |
one.com/b-one.dk
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Prøv nærmere at kontakte din udbyders supportfunktion, hvis det da ikke er noget der er beskrevet i deres dokumentation på hjemmesiden. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
![]() |
Jeg ved ikke om du kan lave subdomæner hos www.one.com - men hvis jeg var dig, vil jeg faktisk overveje at bruge www.one.com til noget som helst. Har akkurat i dag opsagt tre aftaler hos dem, da de har en meget speciel måde at håndtere deres kunder. Udgangpunktet er nemlig altid, at det er kunden, som har lavet fejlen..... Og jeg har nu brugt fire dage på at finde ud af, at de "bare" havde flyttet mine ting til en anden DNS - og det helt uden at give mig besked ![]() Nå jeg spurgte i øst - svarede de i vest. Men man får vel, hvad man betaler for - og ni kroner om måneden er jo ikke alverden - og det er i hvertilfald ikke nok til at behandle kunderne ordentligt... Men sådan har vi jo forskellige forretningsmodeller.... |
/Jonas Vestfalen
Så vidt jeg husker skal du bare oprette en folder der hedder det som subdomænet skal hedde. Eks. www.domæne.dk/sub = sub.domæne.dk mvh Carsten |
carsten se her det virker ikke lige? http://www.ny.hage-lund.dk/ |
|
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)