Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver man links med ankertekst i et kommentatfelt som dette

Side 6 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Nørgaard Graversen:

og når i ikke tåler mosten lukker martin tråden. Det er vel ikke det dette forum handle om? 

Hvorfor lukke tråden, når man kan nøjes med at lukke støjen ude Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 01:56 | Låst

Martin Thorborg:
Normalt kan man snakke sig til rette med folk, men der var vist ingen grund til at spilde tid på det denne gang.

Vi må håbe at han får taget sin medicin og kommer til besindelse.

Jeg vil så sige at jeg har snakket lidt med ham på mail og der lød han fornuftig.... men... skinnet bedrager vist :(

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 02:07 | Låst

Martin Thorborg:

Jeg har for første gang så længe jeg kan huske, fjernet en person fra Amino, uden at give en advarsel.
Jeg beklager at denne tråd ser mærkelig ud nu, da alle hans indlæg er fjernet.

Normalt kan man snakke sig til rette med folk, men der var vist ingen grund til at spilde tid på det denne gang.

Dbh Martin

Hej Martin,

Den tippede da vist helt over kanten for ham ...

Men desværre er jeg enig i et par af hans første indlæg ...upassende i tråden eller ej ...

:-) Andy

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 02:09 | Låst

igang:

Denne tråd bringer tankerne tilbage til et sprørgsmål jeg har stille tidligere, og ofte stiller mig selv: Har en ordblind SEO ekspert egentlig flere side 1 placeringer, end dem der rent faktisk kan stave? Og har de flere kunder?

Damn good question! Hvis ikke er det bare med at komme på et forum hvor folk går meget op i den slags Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:20 | Låst

igang:

Denne tråd bringer tankerne tilbage til et sprørgsmål jeg har stille tidligere, og ofte stiller mig selv: Har en ordblind SEO ekspert egentlig flere side 1 placeringer, end dem der rent faktisk kan stave? Og har de flere kunder?

So many thoughts..

Da Sony Ericsson Vivaz kom frem, da lå jeg nærmest alene på søgningen Sony Ericsson Vivas.

Længe leve stavefejl Big Smile

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 02:23 | Låst

Selvom der på links i kommentarerne (på Comon.dk) ikke er Nofollow - kan det så ikke være sat i .htaccess-filen, eller sådan noget? Jeg mener at have hørt om det, men ikke sikker..

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:27 | Låst

Robert:

Selvom der på links i kommentarerne (på Comon.dk) ikke er Nofollow - kan det så ikke være sat i .htaccess-filen, eller sådan noget? Jeg mener at have hørt om det, men ikke sikker..

De tæller som links i de forskellige backlink checkere, men jeg ved ikke om de også tæller no follow links med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:27 | Låst

Martin Thorborg:

Jeg har for første gang så længe jeg kan huske, fjernet en person fra Amino, uden at give en advarsel.
Jeg beklager at denne tråd ser mærkelig ud nu, da alle hans indlæg er fjernet.

Dbh Martin

Hej Martin,

Går da ikke ud fra at ovenstående er påtænk mig. Er da klar over at jeg bringer dig og dine gamle kammersjukker ind i debatten, men det er jo stadig det brød du lever af, så må du fandme også kunne klare den del af historien. At i alle samme stå  hånd i hånd og det er ikke sundt for væksten på amino.

gi luft til nye personligheder, om de så er tåbelige at høre på, det er en anden historie, men giv luft.

Hvis det var mit forum, ville jeg bede eksperterne holde kæft i 14/30 dage og lade forummet klare sig selv, det er vel et forum er? eller har jeg misforstået noget?

Kort sagt, så skal dine eksperter give ekspertråd,og ikke kaste med mudder. De kaster mudder i dag - det var bla. noget jeg har testet i aften eg håber du vil tage denne kritik op, da det i mine øjne er succeskriteriet for amino. Jeg ved godt jeg spiller smart, og råber højt, men der er sgu langt hen af vejen for at teste "eksperterne" herinde.

http://www.amino.dk/forums/t/98715.aspx?PageIndex=1 det er tråden som ren provokation. Hvis du ser på ? og svar klarer rosenbusken det i første hug...men

Private er jeg knap så irriterende, men tro overfor autoriteter har jeg aldrig været. Så derfor:

Kunden får svar i 2 og 3 post.

Jeg skriver "Rose jeg er snart klar på kamp med dig og demib .."

også bryder helvede løs

Følg tråden i dens helhed på ovenstående link, men det for helved, ikke derfor jeg er meldem af amino ?

Hilsen Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:39 | Låst

Nicolaj Thomasen:

igang:

So many thoughts..

Da Sony Ericsson Vivaz kom frem, da lå jeg nærmest alene på søgningen Sony Ericsson Vivas.

Længe leve stavefejl Big Smile

jeg r kodr ik stav bandit

men tAk for diT BRUBARE inPut tiil trååden

burde tilføje ordet "spasser" men .....

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:46 | Låst

Andy Max Jensen:

i et par af hans første indlæg ...upassende i tråden eller ej ...

:-) Andy

Se det kommer ikke bag på mig ;-)
Men så længe du kan holde en sober tone og komme med konstruktiv kritik og hjælper mig med at bidrage til den gode stemning, så er det også helt ok.

Dbh Martin

Side 6 ud af 7 (63 indlæg)