Jeg har for første gang så længe jeg kan huske, fjernet en person fra Amino, uden at give en advarsel.
Jeg beklager at denne tråd ser mærkelig ud nu, da alle hans indlæg er fjernet.
Normalt kan man snakke sig til rette med folk, men der var vist ingen grund til at spilde tid på det denne gang.
Vi må håbe at han får taget sin medicin og kommer til besindelse.
Dbh Martin
Hej Martin,
Går da ikke ud fra at ovenstående er påtænk mig. Er da klar over at jeg bringer dig og dine gamle kammersjukker ind i debatten, men det er jo stadig det brød du lever af, så må du fandme også kunne klare den del af historien. At i alle samme stå hånd i hånd og det er ikke sundt for væksten på amino.
gi luft til nye personligheder, om de så er tåbelige at høre på, det er en anden historie, men giv luft.
Hvis det var mit forum, ville jeg bede eksperterne holde kæft i 14/30 dage og lade forummet klare sig selv, det er vel et forum er? eller har jeg misforstået noget?
Kort sagt, så skal dine eksperter give ekspertråd,og ikke kaste med mudder. De kaster mudder i dag - det var bla. noget jeg har testet i aften eg håber du vil tage denne kritik op, da det i mine øjne er succeskriteriet for amino. Jeg ved godt jeg spiller smart, og råber højt, men der er sgu langt hen af vejen for at teste "eksperterne" herinde.
http://www.amino.dk/forums/t/98715.aspx?PageIndex=1 det er tråden som ren provokation. Hvis du ser på ? og svar klarer rosenbusken det i første hug...men
Private er jeg knap så irriterende, men tro overfor autoriteter har jeg aldrig været. Så derfor:
Kunden får svar i 2 og 3 post.
Jeg skriver "Rose jeg er snart klar på kamp med dig og demib .."
også bryder helvede løs
Følg tråden i dens helhed på ovenstående link, men det for helved, ikke derfor jeg er meldem af amino ?
Hilsen Lars