Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver man links med ankertekst i et kommentatfelt som dette

Side 2 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 22:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Cre8ive:
Jeg skulle faktisk lige til at skrive at det er vildt at der overhovedet ER do-follow på.

Ja det er lidt et kuriosum.... Man burde næsten kunne ansøge om at få sådan en side fredet, da dens sjældenhed må gøre den bevaringsværdig :D

Men det er nok røget under radaren fordi der som sådan ikke er et felt til "website", der åbenlyst lokker folk til at spamme.... Men nu er katten jo ude af sækken - Gentlemen: Start your spamming!

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:05 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Bo Kalvslund:

Lars :

Rose jeg er snart klar på kamp med dig og demib ..

Prøv at lytte til nogen af Thomas´ videoer på ekspert-bloggen, de handler om at agere professionelt...

Det kan godt være at SEO er en evig kamp som fag men respekten for hinanden som udøvere af faget bør man vel forsøge at efterleve.

Vh Bo

Jow how .. men de to tøser er jo altid klar på en kamp når man nærmer sig deres område

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:07 | Låst

Lars :
Jow how .. men de to tøser er jo altid klar på en kamp når man nærmer sig deres område

Du må meget undskylde, men "Rose" og "tøser"? Hvad er det du vil?

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 23:08 | Låst

Jamen hold da op der er gang i kommentar felterne derinde kan jeg se Skype-BigSmile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:11 | Låst
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Thomas Rosenstand:

Fama:

Thomas Rosenstand:

Hæ hæ.... Og hvor lang tid der mon så går før de smider nofollow på skidtet Skype-SadSmile

P.S. Hvis den der kamp dig og deMib skal være med til er en vandkamp eller en sneboldskamp vil jeg også gerne være med :D

Det gør de helt sikkert snart. Og den med kampen - jeg forstår det ikke lige. Men en sneboldkamp bliver det næppe her, hvor jeg bor. Her kommer temperaturen sjældent under 20-22 grader om vinteren.

Det starter vel med at Mikkel bakker op i denne tråd, og rose banditten gør det sammen. Derefter kører de hånd i hånd 10-20 indlæg, sviner mig, indtil tråden er træls, og de har vundet.

Nej - vel, der findes andre som har forstand på seo.

Konkurrence tøser det er sundt.

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 23:15 | Låst
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Lars :

Kan ikke lade være med at være lidt enig med Lars ...den etikette de selv skriver om ryger fløjten når der kommer spillere på banen som kan udfordre dem Smile

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:16 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lars :

Det starter vel med at Mikkel bakker op i denne tråd, og rose banditten gør det sammen. Derefter kører de hånd i hånd 10-20 indlæg, sviner mig, indtil tråden er træls, og de har vundet.

Er du sikker på, du har det godt? Debatten handlede om links i et kommentarfelt, og pludselig vælter du ind med øgenavne og lover "kamp". Hvor har du da samlet sådanne uvaner op?

Det er da en fin strategi at anlægge - den skal du nok komme langt med. Mig bekendt har du og jeg aldrig mødtes eller debatteret noget. Heller ikke i din tid hos 3C Ads. Det er lidt synd for dig, du er så agressiv. Jeg håber, du får det bedre - ellers får du det da svært. Mange gode ønsker om snarlig bedring fra mig.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:19 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars:

Det virker meget sort, det du skriver Indifferent Følger der en forklaring?

Hva har alt det her "jeg overtager verdensherredømmet og bliver den nye galaktiske gud" snak med Nikolais spørgsmål at gøre?

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 23:21 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Andy og Lars, helt ærligt. I gør jer selv fuldstændig til grin i den her tråd. Jeg havde ellers ingen planer om at blande mig, men synes det er langt under bæltestedet, at I helt umotiveret angriber Thomas på den måde.

Tag jer dog sammen og brug tiden på de mange kunder I utvivlsomt har, hvis I leverer en service på niveau med Thomas og Mikkel.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:24 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Lars:

Hej Lars,

Kunder må alt andet lige være sundere og med al respekt, så er din måde at fremture på desværre nok ikke med til at fremme salget i dit firma.

Der er ingen der siger at man skal være enige med alle og ja, konkurrence er sundt. Men hvis du fortsætter med at tiltale folk på den måde, uanset om det er Rosenstand, Demib eller en helt tredie person i din gren af branchen, så tror jeg at du kan være nok så meget orakel ud i SEO, men du vil stadig ikke være nogen konkurrent overfor nogen.

Så bare et velment råd, tænk på at det ikke kun er dine konkurrenter der læser med, det er også mulige kunder.

Med venlig hilsen

Tommy

Side 2 ud af 7 (63 indlæg)